ikke schreef:Ik vraag me nog altijd af wat dat is, die aversie tegen merries die je steeds, ook hier weer, tegen komt op het moment dat mensen op zoek zijn naar paarden.
Ik weet ook niet waarom maar ik kan gewoon echt niks met merries worden. Op stal niet, in het land niet, met rijden niet, ik kan gewoon niks met die krengen beginnen
Ruinen/hengsten zijn toch wat meegaander denk ik. Als je in discussie bent met je paard is het voor mijn gevoel bij een merrie gewoon oog om oog, tand om tand... terwijl het er bij de heren wat schappelijker aan toe gaat. Uiteraard alles afhankelijk ook van het karakter van het individuele paard. Maar ik ga met een grote boog om merrie's heen, tot nu toe nog geen een tegengekomen waar ik wat mee kon beginnen of waar ik een klik mee had. (en heb nog wel anderhalf jaar een merrie gereden ook nog maar dat was waardeloos!)@seven: wat fijn!! Hopelijk verloopt de koop verder soepel, zou mooi zijn. Fijn ook dat het opstappen en wegrijden was, hier hetzelfde en voelt heel goed!

Ook wil de eigenaresse hem toch houden, dus dat komt mooi uit.
maar had aan de telefoon al