Nou daar aangekomen, alles zag er spikspan uit, pony's waren zelfs gewassen, zijn geschoren en onder de dekens, ook hoofd en benen geschoren, ze glommen je tegemoet. Stonden beide op ijzertjes.
Inspannen, super braaf, werd me al verteld dat Silvester de pittige was van de 2e en Noran wat meer down to earth, uitgebreid alles verteld en vragen gesteld, stond me allemaal erg goed aan.
Ingespannen, en rijden maar, was mn cap vergeten dus even cap geleend

Gelijk over de drukke weg, ze hadden week niet gereden dus vooral silvester had er erg veel zin in maar bleef netjes bij je. Ook verkeer maakte ze niks uit, scooters enz.
Uiteindelijk kwamen we op een zandpad en dus ik even wezen mennen uiteraard. Onwijs fijn in de hand en in de mond. Luisteren heel goed naar de stem, zweep hoef je ook echt niet te gebruiken.
Hebben allebij wel echt de drang om te werken/lopen voor je, dus dat was erg fijn, maar gingen ook heel rustig draven als ik dat wou.
Beide gewoon super braaf, daarna weet uitgespannen en gepoetst en terug gezet.
Naar binnen gegaan om te praten, de hele kamer vol bekers en foto's ook van de pony's.
Werden me enkele filmpjes laten zien (krijg ik nog doorgestuurd, erg gaaf filmpje van indoor nijkerk), en nog wat dingen overlegd. Al was ik al verkocht op het moment dat ze ervoor stonden.
Silvester de showbink, Noran de goedzak!
Tuigen even bekeken, deze waren dacht ik van ideal en zagen er super netjes nog uit (waren mensen die erg zuinig waren op de tuigen/pony's haha).
Beste man werd ook zelfs toen we proefreden op de kar nog platgebeld voor de pony's...
Dussss::
VERKOCHT
!!Over 2 weekjes, als ik win ook wegbreng, komen hun de pony's brengen, wouden ze zien waar ie terecht kwam vonden ze wel leuk.. de dochter had t er wel moeilijk mee, en de man die er mee mende (beste man was 71, en mende nog steeds actief ook in zn eentje met ze,)zei ook gelijk: mocht je ooit hulp met ze nodig hebben, ik kan je altijd komen helpen!
Toen we dat dus besloten en al hadden, werd die man alweer gebeld haha.
Ze waren ook blij dat ze naar mij gingen, ivm dat het dan een span blijft en die dochter wou liever dat ze naar een vrouw gingen, tsja, je weet het, tutten en veel aandacht he haha.

Foto's:

Ze liepen echt mooi ook onder hem natuurlijk, ikzelf met vrij relaxte leidsel laten lopen, komt wel

Ze waren ook onwijs braaf met mij mennen, reageerde overal direct en netjes op.