De Nikerijlaarzen
Konings

konings met struisvogelleer

De reclame en kleurtjes laars van Konings

merk weet ik niet
de rechtste vind ik wel mooi opzich

Deniros

de fullswaroski kap van deniro

Derby

Petrie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Natasja_"
[quote="Ashleytjuhh schreef:_Natasja_ schreef:En dan de swarovski inleg op je cap en zadel erbij en dan bling je iedereen tegemoet.
vergeet het hoofdstel niet he
_Aniek schreef:@ Ashleytjuhh
Wow dat zijn nog eens aparte laarzen!Heb je als je een laars hebt met struisvogelleer altijd van die 'stippeltjes' erop zitten?
@ Annekeee
Wauw, sjieke laarzen! Waarom is de voet niet van lak? Vind dat best mooi, maar is het dan praktischer ofzo?Dat het minder snel beschadigd?
Ashleytjuhh schreef:[/quote][quote="_Natasja_"
En dan de swarovski inleg op je cap en zadel erbij en dan bling je iedereen tegemoet.
Annekeee schreef:Die jachtkap van de niro_Aniek schreef:@ Ashleytjuhh
Wow dat zijn nog eens aparte laarzen!Heb je als je een laars hebt met struisvogelleer altijd van die 'stippeltjes' erop zitten?
@ Annekeee
Wauw, sjieke laarzen! Waarom is de voet niet van lak? Vind dat best mooi, maar is het dan praktischer ofzo?Dat het minder snel beschadigd?
Ik heb daar bewust voor gekozen. Als je aan het rijden bent zie je het toch bijna niet. En omdat ik het idee het dat ik om mijn enkels beter voel dan met lak leer.
In mijn onderschrift staat een boktlink, daar zie je deze laarzen in actie en zie je dat je het bijna niet ziet.
lienbono schreef:Annekeee schreef:Die jachtkap van de niro
Ik heb daar bewust voor gekozen. Als je aan het rijden bent zie je het toch bijna niet. En omdat ik het idee het dat ik om mijn enkels beter voel dan met lak leer.
In mijn onderschrift staat een boktlink, daar zie je deze laarzen in actie en zie je dat je het bijna niet ziet.
Mag ik even onbeleefd zijn? Hoeveel kosten ze
tamaramt schreef:@Thehorsie; mooie laarzen; hoe lang was de levertijd en waren ze duur?