Ben hier wel blijven meelezen en na een paar drukke dagen staan onze pony's nu op een 5 minuutjes lopen van huis op ons eigen stalletje. Ik ben in de afgelopen week vaker bij de paarden geweest dan in de hele afgelopen 2 maanden!

Ook heb ik mijzelf altijd beloofd dat, mocht ik zelf ruimte hebben, er een oudere dame of heer bij zou komen voor een relaxed pensioen bij ons en ook dat is gebeurd.
Sinds kort is Dicky (een dartmoor merrietje) van bijna 23 bij ons komen wonen. Pony's vinden elkaar helemaal te gek en ons dochtertje is smoorverliefd. Haar P.C. was namelijk braaf en aardig in de voorgaande jaren toen het voornamelijk wat hobbelen was, tot zij nu echt wil rijden en hij zijn ware shet-karakter toont waar zij nog niet mee om kan gaan (en ik heb ook het idee dat hij gewoon veel liever voor de wagen loopt want dan is het puur relaxen).
Eergisteren voor het eerst weer een buitenrit...P.C. voor de wagen met mijn man en jongste zoon, dochter op Dicky en ik met Cos...eerste keer sinds mijn "ongeluk" en ik vond het erg spannend/eng...ben in draf zelfs achter mijn dochter en haar super-Dicky gaan rijden...te genant voor woorden eigenlijk al vond onze dochter het enorm stoer om voorop te rijden

We komen er wel...met z'n allen