Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

parouscha schreef:Nee helemaal groen nog...
Dat is een beetje 't maartje. Ging ook wel flink uit haar plaat toen ze met zadel ging longeren. Dus hoop dat dat eenmalig was en dat dat straks misschien wel beter gaat..
Maar iig niet helemaal groeg meer, gelukkig! Want daar heb ik gewoon geen tijd voor. 
! 

.
maar omdat ik mijn paard al heb gevonden post ik hier eigenlijk nauwelijks meer.
voor de rest ben ik een mega voorstander van rustig en met beleid zadelmak maken.
Succes met de zoektochten!!_Marleen_ schreef:Dankje, ben al helemaal in de wolkenmaar probeer vanaf vrijdag pas écht blij te zijn.
Ze heet Curielle, dus daar laat ik mijn creatieve gedachtes nog even over los (kan écht niet).
Zat zelf te denken aan Calima/Careina en dan als sportnaam Call me Lima of Call me Reina...
Mochten jullie suggesties hebben met een C
)
Romanoff schreef:@Sanne; Fijn dat hij zo braaf is! Hoe oud is ie ook alweer?

Adin schreef:ja, vond m erg mooi maar ik vond het een lopende tijdbom aangezien ik net een prachtpaard heb moeten laten in slapen wegens hko, zie onderschrift
Ik hoop voor je dat je een leuk paard vindt die nog heeel lang mee gaat!Romanoff schreef:Jep, tis een Oldenburger.
Hi ik word er steeds vrolijker van. Straks dan mss toch echt mn eigen!
farahmunda schreef:Had laatst nog gebelt voor een Ginus, nou ik zeg je, heb nog nooit zo'n zak aan de telefoon gehad.
Wilde amper wat vertellen over het paard, 2 woorden misschien, terwijl ik echt vroeg of hij tijd had!
Het was al snel kom maar kijken, tja zo werkt dat niet bij mij. Heb maar snel opgehangen. Was zelf wel beledigd!
Wel stom hoor, hij wil dat paard toch verkopen? Dan zal hij toch echt vriendelijker moeten doen 
parouscha schreef:liedjuh2 schreef:Zou ik na ik terug kwam van een weekje instructie week in Emmeloord bij een paardje gaan kijken.... is die zo onder mijn neus verkocht.... Balen! Wel een gaaf paard parouscha
Dat meen je! Wat een rot streek...
Als er iemand met geld op zak langs komt, gaan mensen daar snel voor joh
! Tis meer of het paard je ligt, of het goed voelt en of het paard ook voorj ou wil werken.
daar heb je andere mensen voor haha
.
!