ik knijp hem best wel erg dat iemand vandaag eerder het paard komt bezichtigen en dat ze bv al verkocht is
..........................Wat ben ik toch ook een zielig aanstelster he
hadden jullie dat niet met je paard?grote oren--> dan kan ze ook heel goed naar mij luisteren
I'm the horse wisperer
. Heb ik straks een paard met grote oren alsmede ook een chihuahua. Haha tot 2 weken geleden nog helemaal niet met paarden bezig en nu als het meezit ben ik weer paardeneigenaar
(lets hope so want ben het zoeken beu, veel dieren zijn te overpriced en een niet zadelmakke durf ik gewoon niet te kopen).Ik heb vanacht divoza en eplle jack af lopen speuren voor dingen die ik nog nodig heb
dure oliebol allemaal. (dekens, hoofdstel+bit, poetsspullen etc etc).Vond wel dat ik gisteren met een leuk hoofdstal had gereden. Missschien ga ik dat ook nog inzetten met de onderhandeling (als er bv bijna niets afkan, dat ik het hoofdstel en bit erbij wil)
@Jotoma, ben benieuwd of de 2de x rijden ook zo fijn gaat. (bij mij deed het paard gisteren wel een paar x zijn hoofd in de lucht maar toen was ze dus blijkbaar aan het zoeken naar steun/benen (denk een soort van houvast) maar ik voelde mij daardoor niet anstig en ze bleef gewoon in hetzelfde tempo lopen. Naar mate ik op deze momenten iets strenger voor haar was dus er meer aanrijden (als je snapt wat ik bedoel) g'ing het stukken beter. Het is natuurlijk ook nog gewoon een jong paard. Maar ze zit echt goddelijk door!!! zo lekker (en ik ben iemand die echt niet zo goed kan doorzitten...en op deze ging het al echt goed terwijl ik nog eigenlijk ongetraind ben haha).

)