Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSOULSISTER schreef:Suus schreef:Ik vind persoonlijk De Niro, Derby en Lipica wel erg slecht van kwaliteit. De Niro's zien er na een half jaar al afgezakt en slap uit. Vreselijk. Maar ja ik ben zelf een Königs-fan dus dat is dan qua kwaliteit/prijs ook niet te vergelijken met elkaar.
Ik weet wel zeker dat dit kwa prijs te vergelijken is.
Kwa ledersoort kun je dit niet vergelijken, Konings zijn zó hard en Deniro heeft ontzettend fijn en zacht leer.
Dit is maar net waar je zelf van houd, maar een superharde ledersoort houd natuurlijk veel langer stijf terwijl een zachtere ledersoort eerder inzakt.
Tjuppie schreef:Konigs zijn helemaal niet keihard??! Dat is echt onzin. Ze zijn verhard aan de buitenkant, maar aan de binnenkant superzacht. Maar door de verharde buitenkant zakken ze niet zo enorm in en blijven ze mooi. Ik heb ze beide, ook Derby's. Maar die laatste waren echt niet goedkoop en hielden het niet lang uit. Gewoon zo zacht dat het niet duurzaam meer is.
Dniekje schreef:leuk topic! heb mooie laarzen voorbij zien komen.
geld dit topic ook voor chaps?
ik krijg nl over aantal weken mijn nieuwe chaps binnen, ook apart.
ze zijn van Stivaleria Secchiari, zwart met smal lak-krokorandje aan de bovenkant.
met crocoleren spoorbandjes! zit alleen nog te twijfelen welke schoentjes ik erbij doe,
heb leuke gezien met lakneusje, alleen weet niet of dat mooi is als je daar geen kroko hebt en bovenaan wel. dus dat moet ik nog even zien.
Chaos schreef:Gister De Niro's wezen kijken.
Grrrrr. Ze hebben geen grijs. En ik zou zweren van wel.
Chaos schreef:Dniekje schreef:leuk topic! heb mooie laarzen voorbij zien komen.
geld dit topic ook voor chaps?
ik krijg nl over aantal weken mijn nieuwe chaps binnen, ook apart.
ze zijn van Stivaleria Secchiari, zwart met smal lak-krokorandje aan de bovenkant.
met crocoleren spoorbandjes! zit alleen nog te twijfelen welke schoentjes ik erbij doe,
heb leuke gezien met lakneusje, alleen weet niet of dat mooi is als je daar geen kroko hebt en bovenaan wel. dus dat moet ik nog even zien.
Voorbeeld(en?).
xSOULSISTER schreef:Tjuppie schreef:Konigs zijn helemaal niet keihard??! Dat is echt onzin. Ze zijn verhard aan de buitenkant, maar aan de binnenkant superzacht. Maar door de verharde buitenkant zakken ze niet zo enorm in en blijven ze mooi. Ik heb ze beide, ook Derby's. Maar die laatste waren echt niet goedkoop en hielden het niet lang uit. Gewoon zo zacht dat het niet duurzaam meer is.
Ik heb Deniro's heb ze al twee/drie jaar, maar zakken niet in.
En ik vind Konings te hard.