Ik ga straks even naar de lidl storm om half 9 gelijk naar binnen:P moet ook wat een een stalgenootje halen. Voordeel... mn werk zit er pal tegenover:D
MissBambi
Geplaatst: 03-09-09 09:29
ik ga zometeen ook naar de lidl
StillAngel
Geplaatst: 03-09-09 09:31
de lidl is hier best ver weg helaas Dat dekje en die zweetdeken+bandages zijn echt leuk (en goedkoop haha)
echt leuke dingen bij de lidl. vooral die deken!! die ga ik halen.
roxiie
Geplaatst: 03-09-09 11:16
Bovenlengte van die deken is 135, welke onderlengte is dat eigenlijk? 195 toch? Tenminste ik had de vorige x z'n deken met een burburry motief, die was ook veeeeeeelste groot.
raket
Geplaatst: 03-09-09 11:16
Is 2 meter niet ontzettend kort voor bandages?? Ik vind 3 meter al krap.
dekje heeft model dressuur maar is erg klein, ik denk dat mijn dressuur zadel er erg overheen gaat vallen met de bladen, mijn veelzijdig aan de voorkant het zelfde, dit door het rechte model, wel erg luxe dekjes! deken is dikke kwaliteit fleece en maat 185/135, ik denk er nog even over na, het is denk ik niet duur voor een fleece, heb alleen niks aan de bandages. handschoenen heb ik de maat 8 genomen, was de grootste maat die er bij lag en zo enorm zijn mijn handen nou ook weer niet. heb ook een fleece jas/vest gescoord, herenmaat m, echt super lekker jasje om met dit herfstweer te rijden. nog een aanrader voor de eigen stal houders: de scheppen met het brede blad zijn top kwaliteit voor een tientje, wij doen er al jaren mee!
MissBambi
Geplaatst: 03-09-09 13:06
Nee, dat zijn dressuur (volgens mij ook een fullmaat) De bandages zijn 15 cm breed
vond de spullen bij Lidl helemaal niets, halstertouw van een 3e graadsbrandwonden kwaliteit, laarzen met kuit small, handschoentjes van een wegwerpkwaliteit. Sjabrak kwam bij mij als pony maat over.
De Ruiterboulevard in Uden houdt dit weekend opruiming! 'Op het gehele assortiment hebben wij voor u producten uitgezocht met waanzinnige kortingsprijzen. Laat u verrassen door dekens, kleding (waaronder outlet Kingsland kleding), alles denkbaar voor uw paard en voor uzelf, nu tegen waanzinnige prijzen. Wij maken plaats in de winkel voor nieuwe wintercollecties en nieuwe producten.' 4 sept van 10.00 tot 21.00 5 sept van 09.00 tot 17.00 6 sept van 09.00 tot 16.00 De Ruiterboulevard is te vinden op de Kruisweg 10 in Uden.
Even gekopieerd van de website van onze rijvereniging