Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Tjonge dit is ook watIk ben om me heen aan het kijken voor een leuke merrie. Moeten nog even wachten met de aanschaf, maar kijken op internet kan altijd
Had ik een leuke merrie gezien.. moest wel tussen de 8 en 10 duizend kosten. Prima. Laat ik Google erop los, blijkt dat dier niet eens sterwaardig te zijn
De verkoper beweerde niet te weten dat ze naar de keuring was geweest..
Marus schreef:Heeft iemand hier enig idee wat een goede beleerstal is in Friesland?En dan bedoel ik die direct durft aan te pakken , want ken er genoeg die er wel op gaan zitten maar als het erop aan komt niet naar voren durven te slaan (grof gezegd).
Faline schreef:Marus schreef:Heeft iemand hier enig idee wat een goede beleerstal is in Friesland?En dan bedoel ik die direct durft aan te pakken , want ken er genoeg die er wel op gaan zitten maar als het erop aan komt niet naar voren durven te slaan (grof gezegd).
Ik weet niet waar in frl je zoekt, maar ik heb mijn jonge merrie in Harlingen staan, bij horsea. Is mij super goed bevallenZij was namelijk qua karakter ook een gevalletje apart, absoluut niet makkelijk, mmar het is helemaal goed gekomen. Inmiddels rij ik haar al zelf, maar staat ze daar iig de winter langs nog zodat ik kan blijven rijden omdat wij thuis geen faciliteiten hebben en met een jonkie is het niet ideaal als je steeds met de trailer naar de binnenbak moet. En het is ook erg prettig dat daar steeds genoeg (kundige) mensen rondlopen die even kunnen helpen als dat nodig is.
kaatjemuts schreef:Marus schreef:Heeft iemand hier enig idee wat een goede beleerstal is in Friesland?En dan bedoel ik die direct durft aan te pakken , want ken er genoeg die er wel op gaan zitten maar als het erop aan komt niet naar voren durven te slaan (grof gezegd).
aat bosma uit menaldum, niet duur en erg kundig.
Calimero_ schreef:[Hmm.. Ik heb zelf niet zulke positieve ervaringen met Aat Bosma.
Heb er even stage gelopen toen ik op de opleiding paardenhouderij zat. Maar na een paar weken kon ik het niet meer.
Paarden worden niet op een vriendelijke manier beleerd.