c_alsemgeest schreef:Ja klopt, en dan heb je een gezonde, mankeren ze later toch nog iets
Ik kocht Jam met 3 jaar... kern gezond, top op de foto's.
Tot op 6 jarige leeftijd opeens die headshaking en daar bovenop een extreme pollenallergie op kwam. En dat was na een jaar ook helaas het einde.
Zo hard lopen zoeken naar een oplossing, het was echt een emotionele rollercoaster.
(hier staat trouwens het hele verhaal, voor de mensen die zich afvragen hoe, wat en wat we allemaal geprobeerd hebben[IM] Het voelt zo oneerlijk, dag lieve Jam♡ )
Hij heeft bij mij ook verder letterlijk nooit iets gemankeerd, kwam uit gezonde lijnen met heel veel sport, totaal nergens iets terug te vinden van wat voor zenuw probleem of allergie dan ook.
Dus geen enkele aanwijzing kunnen hebben dat hij dit ging krijgen.
Ook dat vind ik dus heel erg eng... ik heb best wat pech gehad met dingen die vooraf niet te zien of te voorspellen zijn, dus daar ben ik ook huiverig voor.
Daarom hang ik ook iets meer naar een volwassenen, iets meer doorgereden waar al kilometers op zitten en ook echt in het werk staat. Dan weer een jonge groene waar dingen de kop op kunnen steken op latere leeftijd.
Al weet ik zelf heel goed dat dat onzin is... want elk paard kan iets krijgen, en elk paard wat iets gehad heeft kan de rest van zijn leven prima blijven. Maar dat is vooral mijn eigen gevoel. Ik maak het mezelf graag moeilijk...
En je zal zien... uiteindelijk kom ik met een 3 jarige thuis die net ohz isDat was de vorige keer ook zo
Dat weet ik, ik heb dat topic toen gevolgd. Jam was een erg aansprekend paard.