Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Citaat:2-9 - 2023
Zojuist een melding vanuit Grolloo.
Een ruiter stond tijdens een buitenrit oog in oog met een wolf, keerde om en werd in volle galop achterna gezeten richting stal.
De wolf is daarna in de bosjes verdwenen.
Aanvullende informatie over deze melding graag per WhatsApp of Messenger sturen naar Wolvenmeldpunt GW Geen Wolf
Sanet schreef:Wintu schreef:Ik ga de fotos niet kijken. Is exacte locatie bekend?
Is er ook berichtgeving zonder fotos?
In whatsapp groep is wel een foto van locatie, maar lijkt vrij globaal. Niet een straat te zien ofzo.
Ik vind die foto’s echt niet tof om te zienarme pony.
pillow schreef:Wintu schreef:Ik ga de fotos niet kijken. Is exacte locatie bekend?
Is er ook berichtgeving zonder fotos?
Wat ik zag aan de locatie links maak ik daar de groene zoom van en dus van RG.
DuoPenotti schreef:ja wijzen is gewoon veel makkelijker ..maar dat mag ik niet zeggen....
Maar daar is het al 100 keer over gegaan.
Jammer voor de stof allergie paarden, de stress paarden enz, eigen schuld als ze op gevreten worden
Zooooo makkelijk.....
Zerena schreef:Tjah het is gewoon heel lastig.
Wij hebben de mogelijkheid om onze dieren binnen te hebben ‘s nachts, en ik heb dus mijn astma paard wel binnen staan.
Iets waar ik maar al te blij mee ben, gezien de aanval van 2 weken geleden 50 meter van onze stal af was. In het land direct grenzend aan ons land.
Maar ik weet niet wat de situatie van deze eigenaar is en wat deze wel of niet geprobeerd heeft.
Wel vind ik dat je niet meer niks kan doen als je in wolvengebied zit.
pillow schreef:Als het de locatie is die ik denk, dus nog niet zeker weet, staat dat goed in gaas en draad met stroom. Bovendien midden tussen de bebouwing. Die vermoedelijke eigenaar heeft een grote mond en schreeuwt moord en brand maar geeft helemaal niks om zijn dieren. Alleen voor het geld verder niks.
tienus63 schreef:Dat mag je best zeggen. Je hebt ook wel gelijk. Maar je moet ook wel de mogelijkheid hebben om je dieren te kunnen opstallen.
Ik zou mijn dieren ‘s nachts zeker niet buiten laten.