Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
-Namiro- schreef:“Kijk m rennen jongen”![]()
![]()
Hilarisch!
Nu zie je pas wat voor flinke klapper Erwin gemaakt heeft!! Jeetje! Dat had ook nog veel erger kunnen aflopen..
Fijn dat de werkzaamheden weer langzaam hervat kunnen worden! Dan gaat het ook weer beter met Erwin..
balance schreef:Zeg dat wel! Tjonge toch, dat is een flinke afstap. Wat is het toch ook een uitvinder pur sang hè. Geen voet mogen gebruiken? Dan maar een handbediening maken.
Niks leuks te zeggen over spit.
balance schreef:Gewoon. Ruimte in een muurtje, de parkeerplaats zien waar je in wilt en dan zie je te laat dat die 40 cm lager ligt.
Geen schade, niet aan mij en niet aan de auto.
Ik ging net naar de pedicure dus ik heb de hulpdienst gebeld en verder niks gezegd tegen de pedicure.
Weet je.. ik nam me op dat moment voor om het maar los te laten. Ik kon er toch niks meer aan doen.
Auto zen, ik zen. Toen ik klaar was werd hij opgetild, nagekeken en ik kon er weer mee weg.
joey2010 schreef:Jeetje wat een smak is dat geweest met Erwin met de afstap..
Maar wat een leuk nieuws over je nieuwsblog uit Frankrijk. Ik heb het gelezen en dat heb je heel leuk geschreven.
Ik ga je nieuwsblog volgen.
Maar het YouTube filmpje waar je dat paardjes ziet met de ingezakte rug...
Jeetje dat is zeer ernstig. Je zou denken dat hij ontzettend pijn zou hebben maar je ziet hem aardig goed wegstappen op het laatst.