Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suelza schreef:Nynke1 schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... PL1mOioV-U
Weinig geld... De manier waarop ie uit z'n ogen kijkt spreekt mij absoluut niet aan, maar misschien is t wat voor iemand hier!
Hmmm... ben wel benieuwd naar de 5 jarige merrie die ze aanbieden. Die staat niet op hun site...
Faline schreef:Wbt het hengsten verhaal, volgens mij heb ik ook zo'n brave(Is ie natuurlijk ook, anders was hij ook allang ruin geweest hoor.
)
Mensen staan altijd te kijken als ik zeg dat hij op stal naast een merrie staat en op het weiland (naast 'zijn' merries) met slechts een draadje er tussen.
Zo dus![]()
[ Afbeelding ]
Morgen of dinsdag hoor ik of zijn bloed goed is gekeurd voor de export en hij dus definitief weg gaat, dan dus meer zekerheid en vanaf dan ook serieus paarden bekijken.
Ergens zou ik er trouwens ook helemaal niet mee zitten als het niet goed was hoor, vooral ook omdat hij zo braaf is en erg prettig om mee te werken.
A.s week al wel 1 afspraak voor een M1 merrie te bekijken.
tita schreef:Marus schreef:Ach wat is veel ervaring?In het verleden op een friezenstal paarden beleerd doorgereden...Zelf ook al eeerder een friese hengst gehad voor mijn kwpn tijd..
Dus laten we het zo zeggen Ik kan me er tot mee redden...
Maar je weet niks van afstamming?
Hengst houden maar verder niks mee doen vind ik gewoon niet kunnen, hengst heeft lang niet zo relax leven als een ruin.
Verder harte met je aanwinst.
Malou9 schreef:Wij hebben ook een hengst! Staat naast een merrie op stal maar zijn samen op gegroeid dus hier ook geen problemen. Merrie's maken hem *tot nu toe* nog niet veel uit.
Gedraagd hij zich niet onder het zadel op wedstrijden gaan misschien ook zijn ballen eraf
Marus schreef:Malou9 schreef:Wij hebben ook een hengst! Staat naast een merrie op stal maar zijn samen op gegroeid dus hier ook geen problemen. Merrie's maken hem *tot nu toe* nog niet veel uit.
Gedraagd hij zich niet onder het zadel op wedstrijden gaan misschien ook zijn ballen eraf
geef je gelijk,het gaat mij net zo. Mocht hij mij te heftig worden dan kies ik er voor zijn ballen eraf te laten halen.
Laat hem eerst zo maar lekker ff hengst zijn
Alja schreef:dit is een knapperd zeg: http://www.bokt.nl/markt/ad/109274/zeer ... n-san-remo
Marus schreef:@Alja: een prachtig dier!
Zeker ik laat hem eerst ff lekker zn gangetje gaan, hij is ook voorgesteld opde hengstenkeuring dus is ook in training geweest.
Geef m eerst lekker de tijd en dan ga ik langzaam aan een beetje beginnen met longeerwerk, grondwerk ed