Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Marus schreef:Ach wat is veel ervaring?In het verleden op een friezenstal paarden beleerd doorgereden...Zelf ook al eeerder een friese hengst gehad voor mijn kwpn tijd..
Dus laten we het zo zeggen Ik kan me er tot mee redden...
Pletje123 schreef:Bij de Friezen blijven hengsten vaak hengst. Onze hengst van 17 is nog nooit vervelend geweest. Hij gaat gewoon het land op met zicht op de andere paarden. Op stal kan hij contact maken met BP en dat gaat super. Geen gedoe of hengstengedrag. Maar dat komt wel voort uit een consequente opvoedingMarus kan zelf het beste inschatten wat verstandig is.
Pletje123 schreef:Dekhengsten bij elkaar in? Bijzonder dat dat kan!
Pletje123 schreef:Sociaal houden? Volgens mij hebben jullie dan een ander slag paardenIk heb de spelletjes van jonge hengsten rond de 3 jaar wel erg ruig zien worden. Ze gaan dan de strijd met elkaar aan. Is puur natuur en heeft niks met opsluiten te maken..
Pletje123 schreef:Die paarden waar ik over praat stonden samen en dus niet opgesloten. Hengsten in het wild strijden ook om de merrie.. drang om zich voort te planten. Maar goed, dat is offtopic
Pletje123 schreef:Dat is inderdaad bijzonder Tita!
Nynke1 schreef:http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... PL1mOioV-U
Weinig geld... De manier waarop ie uit z'n ogen kijkt spreekt mij absoluut niet aan, maar misschien is t wat voor iemand hier!