Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
steinstein schreef:Misschien dat jullie mij/ons kunnen helpen. Mijn vriendin is voor haar paardenproject in de directe omgeving van Breda op zoek naar een betrouwbare gezonde grote D of kleine E pony in bruikleen. Wellicht dat jullie iemand kennen die zijn pony eigenlijk niet wil verkopen, maar er ook geen tijd meer voor heeft. Pony krijgt een zeer goede plek, waar men ten alle tijden binnen/langs kan lopen. Betreft hier dus geen handelaar die op een goedkope manier aan paarden wil komen. Of misschien iemand die op zoek is naar gratis stalling en dat er dan als tegen prestatie gebruik gemaakt mag worden van de pony op afgesproken tijden, door de stichting.
Kan iemand mij helpen met het goed opstellen van een advertentie, wij kennen natuurlijk allemaal de verhalen van dat er alles beloofd wordt en dat dan ineens de pony verkocht wordt.
Melanie_B schreef:tita schreef:Dat is helemaal niet apart, uitslaan is goede techniek, wordt graag gezien in springsport.
Dat valkje is mooi, maar betwijfel het of het maat paard gaat halen.
Nou dat filmpje is zeker apart. Snap ook niet dat mensen dit soort filmpjes plaatsen, want mensen met een beetje springverstand zouden hier niet gecharmeerd van raken. Uitslaan mag idd graag gezien worden, maar dit slaat nergens over. Heb andere filmpjes bekeken van dezelfde ruiter/stal, en idem dito.. Paarden springen net zo. Die springen niet vrijwillig zo... Daar is wel iets aan vooraf gegaan...