Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Anti trombose prik is het.
Ouder worden we allemaal helaas, en daar horen nou eenmaal kwalen bij.
Als hij nu teveel doet, zit ie straks met fe gebakken peren en loopt ie nog slechter.
Dat ie nu weinig kan doen is als het goed is maar tijdelijk. Na de genezing zal ie juist beter lopen dan voorheen.
tamary schreef:Krukken (2) zijn tijdelijk, stok (meestal 1) is voor krakkie oudjes zou ik zeggen. Geduld om goed te genezen is lastig en helemaal met herfst weer en wat moet nog af voor de winter dat onmogelijk maakt. Beterschap & geduld voor Erwin en wijsheid & geduld voor jouw.
Tinka schreef:Ziet er uit als een geslaagd weekend. Volgende keer maar met de laro naar het meer?
rocymax schreef:Hihihi, ik moest even gniffelen om eigenwijze Erwin. Ik heb er ook zo'n eentje thuis, maar die heet dan weer Ricardo.
Als hij zich goed voelt,dan gaat hij meteen volop aan de slag om dan later weer een paar dagen niets te kunnen.
(Hij heeft hartfalen)
Tramadol neem ik al jaren,maar als je zoveel pijn hebt, neem je de mogelijke gevolgen maar voor lief....
Een geslaagd weekend weer!
Tinka schreef:Hier ook zo'n eigenwijze man. Hij moet eigenlijk max 2 a 3 uurtjes gaan bosmaaieren anders krijgt ie weer overal pijn. Maar dan gaat ie weer 6 uur achter elkaar en heeft ie die avond weer heel veel pijn. En vaak gaat die de volgende dag gewoon weer.
Monique1963 schreef:Tinka schreef:Hier ook zo'n eigenwijze man. Hij moet eigenlijk max 2 a 3 uurtjes gaan bosmaaieren anders krijgt ie weer overal pijn. Maar dan gaat ie weer 6 uur achter elkaar en heeft ie die avond weer heel veel pijn. En vaak gaat die de volgende dag gewoon weer.
ja dat! Precies dat. Ik denk toch dat het mannen-eigen is. En ik moet bekennen ik vind het natuurlijk ook wel heel fijn dat de dingen gedaan worden.
Muga schreef:Nou mannen-eigen... ik zal jullie even uit de droom helpen... mijn man doet dat dus echt niet... ik moet het lijstje met klusjes maken en de actie plannen/starten en zorgen dat hij lang genoeg doorgaat om de klus af te ronden. Anders is de halve oprit pas onkruid vrij ipv de hele en is meneer er wel "even klaar mee". Voor de beeldvorming, er passen 2 auto's op de oprit en dan staan ze op ong 80 cm van het huis![]()
Kortom, koester de man die meer doet dan gevraagd ook een beetje.