Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Suelza schreef:Dan nog zou ik dit niet willen zien! Deze land alsof er kiezelstenen achter de sprong liggen...
asjemenou schreef:Die painted black, ligt het aan mij of zie ik er iets van een fries in?
tita schreef:Dat is helemaal niet apart, uitslaan is goede techniek, wordt graag gezien in springsport.
Dat valkje is mooi, maar betwijfel het of het maat paard gaat halen.
steinstein schreef:
Marus schreef:Die pb merrie vond ik trouwens ook erg gaaf! Alleen dat luchtzuigen staat me zwaar tegen
tita schreef:Marus schreef:Die pb merrie vond ik trouwens ook erg gaaf! Alleen dat luchtzuigen staat me zwaar tegen
Luchtzuigen zou ik me niet druk over maken.
We hebben aantal zeer goede springpaarden waaronder 2e bezichting hengst en volle broer, beide paarden springen zo.
Het is juist een pre als ze zo springen......
besita schreef:tita schreef:Dat is helemaal niet apart, uitslaan is goede techniek, wordt graag gezien in springsport.
Dat valkje is mooi, maar betwijfel het of het maat paard gaat halen.
dan heb je weinig kaas gegeten van springsport
Dit is NIET NORMAAL voor een jong springpaard![]()
dit is een gruwelijk groen paard
mooi getrixt voor de video en net voor ze filmen gaan ze van die speciale pijpkousen omdoen waardoor het paard zo gaat reageren( de meeste zie je dan vaal zelfs al een soort van ataxtisch galoperen met die dingen
alle advertenties van deze koper , maar ook nog 2 andere stallen hebben altijd dit soort filmpjes en in die prijsklasse mag je daar best wat vraagtekens bij hebben
Heeft 0.0 met natuurlijke aanleg te maken