Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Gelukkig dat het goed kan komen met de amandelbomen. Die zijn heel veel waard!
Erwin móét zelfs regelmatig uit bed. Hij loopt nu met krukken en nu de verdoving uitgewerkt is hoef ik niet meer dat been achter hem aan te tillen als een bruidssluier, dat was heel bizar. Dus we hebben een schema bedacht waarin hij iedere twee uur een stukje loopt met krukken. Hij mag de voet nog niet belasten. Vanaf maandag mag hij hem aantippen.
-Namiro- schreef:Oooh die berghond!!!![]()
En dat arme schaap wat erbij liep.. jammer dat ze bij dezelfde familie hoorde.. ik had haar een gouden mandje bij jullie en Yoda gegund!
Kaatastrof schreef:Zo zeg, toch nog heel wat werk verzet voor Erwin's operatie. Wat een verschil die zolder zeg. En ik verschiet ervan hoeveel rommel er nu nog af kwam, wat erg.
Ik moest lachen met de moeilijke bevalling![]()
De patrijsjes waren erg schattig. En de honden sneu. Ik hoop dat dat jachthondje nog maar net in hun bezit was, want die zag er toch echt maar in een erbarmerlijke staat uit.
Muga schreef:Jeetje wat een verschil met die vloer op de zolder. Is dit dezelfde zolder als waar je de beelden maakte van de zwerfkat?
Jullie maken eigenlijk gewoon een nieuwe huis in de schil van een oud Frans huis. Echt heel bijzonder.
Jammer van de hondjes, ze waren wel heel leuk! Hopelijk snel een maatje voor yoda.
Zal wel even wennen zijn, nu weinig klussen en veel verzorgen. Blijf me verbazen over wat jullie allemaal zelf voor elkaar krijgen. Heel knap!
Tinka schreef:De zolder is lekker opgeknapt al, wat een zooi is daar af gekomen zeg. Wat is jullie plan voor de zolder?
balance schreef:Ik schrik als ik jullie zonder mondkapje op zie werken maar![]()
. Ik heb zelf geen al te beste longen. Nog maar 15 vierkante meter, dat is echt flink opgeschoten. Wat een leuk idee, dat patrijspoort!
Heb je niet tegen die mensen gezegd dat je de honden wel wil hebben?
Volgende keer een bericht op social media zetten dat je een hond hebt gevonden die tegen de verzorg kosten afgehaald mag worden
balance schreef:Ja, dat begrijp ik dan ook wel weer van de honden. Doet de politie dan ook niks met klachten over blaffende honden?
balance schreef:Erwin nog goed pijn vrij? Hoe is hij de eerste nacht doorgekomen? Lukt het jou zo in je eentje?