Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SpecialLove schreef:Ik praat altijd tegen mijn paarden. Gelukkig kunnen ze niet zeggen dat ze er zat van worden, want als ze zouden kunnen praten hadden ze zeker weten gezegd dat ik mijn mond moet houden. Mijn man word af en toe al gek van mij en mijn dochters ook. moet je nagaan hoe zat mijn paarden er dan van zouden zijn
Sanne_gm schreef:SpecialLove schreef:Ik praat altijd tegen mijn paarden. Gelukkig kunnen ze niet zeggen dat ze er zat van worden, want als ze zouden kunnen praten hadden ze zeker weten gezegd dat ik mijn mond moet houden. Mijn man word af en toe al gek van mij en mijn dochters ook. moet je nagaan hoe zat mijn paarden er dan van zouden zijn
Haha zoiets heb ik ook, als mijn paard terug zou kunnen praten had ze er al lang voor gezorgd dat ik mijn mond eens hield
Heb geen eigen paard maar elk paard waar ik opstap daar praat ik tegen

) dat ik hem even op zijn hals moest kloppen en lieve woordjes zeggen en toen deed hij zijn hoofd naar benden. dat ie zegmaar ontspannen was. :p