KarinvdM schreef:DanioPlonk, repareer je quote aub even!
Is al gedaan joh..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:DanioPlonk, repareer je quote aub even!
Sammie schreef:En dan wil je hier een discussie aangaan?
Venetia schreef:Als je kiest voor een uitdaging, een moeilijker maar kwaliteitsvoller paard, dan heb je grotere kans dat het niet klikt qua rijden, terwijl je op stand een super band hebt en hij overal achter je aan loopt.
DaniPlonk schreef:Wat zijn bloedpaarden?? Sportpaarden soms???
DaniPlonk schreef:KarinvdM schreef:DaniPlonk, repareer je quote aub even!
Is al gedaan joh..
KarinvdM schreef:Nee, dat heb je niet. De tekst die onder mijn naam staat komt van jou...
_rosita_ schreef:oow....gadver! no way dat ik erin was getrapt dat olaf verkocht werd en er een andere pony zou komen. olaf was olaf, mijn maatje. dat zou een andere pony echt niet goedmaken hoor! kind of geen kind.... die zijn niet gek!
Zep schreef:Van mij zijn wel 4 pony's verkocht omdat je nu eenmaal niet alles kunt aanhouden. Ik heb daar echt geen trauma aan over gehouden hoor
Je kind leert er ook van dat afscheid nemen er gewoon bij hoort in het leven.
Venetia schreef:Let op de -e
je moet je een paard voorstellen dat meer kwaliteit dan gemiddeld heeft. Maar dat lijkt me allemaal offtopic, het is perfect nederlands, de bedoeling lijkt me duidelijk!
DaniPlonk schreef:Zep schreef:Van mij zijn wel 4 pony's verkocht omdat je nu eenmaal niet alles kunt aanhouden. Ik heb daar echt geen trauma aan over gehouden hoor
Ja en misschien gaat je kind wel denken, goh ze worden steeds verkocht zonder veel moeite.. dit paard zint me niet.. laat ik een ander aan me mamma vragen.. Leer um ook gelijk dat alles te vervangen is..
DaniPlonk schreef:Zep schreef:Van mij zijn wel 4 pony's verkocht omdat je nu eenmaal niet alles kunt aanhouden. Ik heb daar echt geen trauma aan over gehouden hoor
Ja en misschien gaat je kind wel denken, goh ze worden steeds verkocht zonder veel moeite.. dit paard zint me niet.. laat ik een ander aan me mamma vragen.. Leer um ook gelijk dat alles te vervangen is..
DaniPlonk schreef:KarinvdM schreef:Nee, dat heb je niet. De tekst die onder mijn naam staat komt van jou...
Waar heb je het nou over?
maikeltje schreef:Dat wordt toch helemaal niet gezegd. Zoals ik ook al zei, als de pony te klein wordt voor de kinderen, dan gaat ie naar een nieuw baasje die er blij mee is. En de pony is blij omdat ie dan ook weer vollop aandacht krijgt. En kinderen denken zo niet hoor. Waarom begin je er toch elke keer over? Heb je een trauma ofzo? Wil je erover praten?
maikeltje schreef:Karin, dat heb ik ook al gevraagd aan DaniplonkIk heb zo m'n vermoedens
DaniPlonk schreef:20.. wat mis mee
maikeltje schreef:Neuh, met die leeftijd is niks mis hoor......
KarinvdM schreef:In principe niks.
Je komt over als iemand die enkele jaren jonger is.