Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sorriso schreef:Ja, ben toch maar even geweest net op het fietsje. En heb me weten te beperken tot 2 longeerlijnen. Handschoentjes lagen nog maar 2 paar formaat minikind. Zagen er wel erg fijn uit, en voelden ook fijn! De zweetdeken vond ik het fleece toch niet zo, beetje pluche-achtig naar mijn idee! Verder heb ik nog staan twijfelen bij de halsters, maar toen bedacht ik me dat ik laatst zo gefrustreerd was dat mijn halsters niet op elkaar op een aantal haakjes bleven hangen
. Sjabrak zag ik trouwens een mooie witte, met blauw geruit randje, was wel erg chique...
_Sammy_ schreef:ik ging even alleen voor de halsters en was natuurlijk was ik weer verlieft op een dekje(bij alle winkels ik moet iets meenemen) het is de zwarte met de burberry rand geworden bandages vond ik raar spul maar vind het dekje zo super leuk voor die 20 euro + 2 halsters..
alleen sommigen dingen was mindere kwaliteit maar dat mag ook wel want die bitjes vind ik personelijk te dun (bij mij op stal heeft iemand dat bitje en die gaat haar paard daarmee inrijden)
Uthrick schreef:Ooooh asjemenou ...... Kan/mag ik een bestelling bij jou plaatsten voor een deken dan?![]()
asjemenou schreef:Uthrick schreef:Ooooh asjemenou ...... Kan/mag ik een bestelling bij jou plaatsten voor een deken dan?![]()
Destinietje werkt er, misschien als je die een pb stuurt?
Ze waren zelfs in de aanbieding voor 15 euro
asjemenou schreef:Ik heb zelf een donker groene, een baby blauwe en een gele.
Ze hebben ook grijse en donkerblauwe en vast nog wel meer maar dat weet ik zo niet.
0ojannekeo0 schreef:Bandages, waren die er ook in het zwart?
mirijam schreef:Maar die vliegenddekens hebben geen singels onder de buik...
pascale schreef:De zwarte heb je dus? Of de witte?ik vind hem echt gaaf dat dekje met burberry!