Het blijft toch altijd weer bijzonder dat je eerst heeeel lang moet wachten met alleen een merrie met een hele dikke buik, en dan ineens is het moment daar van de bevalling en vanaf dan staat er een heel compleet en echt al groot veulen naast met in no time een eigen karakter en attitude en alles. Bedoel, zie nou hoe kalm Rory nu de wereld al inkijkt! En hoe groot en sterk ze al is!
Ik las dat het IJslander veulentje een moeilijke start had. Hopelijk is alles er nu goed mee. Wat een schattig ding zeg Jullie hebben echt mooie pony’s zo alles bij elkaar!
Gefeliciteerd met het schattige Ijslanderveulentje, lijkt me erg leuk als die twee straks gaan spelen samen.
En Rory lijkt nu al per dag enorm te groeien, verbaas me er iedere keer over hoe groot ze al is.
Lyona
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-25 20:52
Rory is zo'n bonkje aan het worden... Pas 5 dagen oud. Aurora trekt trouwens absurd snel bij, haar ribben zijn amper te zien nog, ook niet in beweging. Ik mag er van Aurora nog niet echt bij, Rory komt wel steeds vaker even ruiken. En ze vindt het nieuwe speelmaatje helemaal geweldig
Zo lijkt ze niet eens zo groot
Tot je dit ziet
En nog eentje dan van het IJsje, vreselijk schattig ding, blauw oogje en kruloortjes Wordt zo'n leuk stel met Rory denk ik
En grote broer Nouri niet vergeten natuurlijk. Die zit een beetje in de naarling fase, slungelig, onhandig en niet op zn mooist Hij is nog steeds dikker aan het worden, enorm in de groei dus duurt lang. Wel al veel beter dan wat het was.
Nouri niet op zijn mooist!?! Kijk dat prachtige koppie en die manen. Hij blijft knap, zelfs als naarling.
Mee eens hoor! Je gaat nu een beetje zien hoe hij volwassen gaat worden en dat misstaat hem zeker niet. Daar heeft iemand straks een heel knap paard aan.
Aurora ziet er super uit, nu gaan er denk ik minder voedingsstoffen naar het veulen. En Rory is echt een reus van een veulen haha. Ben benieuwd hoe groot die uiteindelijk zal worden.
pien_2010
Geplaatst: 06-05-25 17:07
Dadelijk hoort onbeperkt eten en voeren tot de verleden tijd en moet je nog gaan oppassen dat ze niet te dik wordt Dat zou toch wel wat wezen....