Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Daar word je ook zenuwachtig van hoor. Dus het kan alle kanten op.
.assie schreef:Nog een idee: kun je wellicht met zo'n hartslagapparaatje dat zwangere dames gebruiken naar Skyla's buik luisteren? Wie weet hoor je twee hartslagen. En dan ter vergelijking even naar die van de andere shet luisteren.
Geen idee of het werkt, maar ik dacht, ik opper eens een idee.
)

Dus ze is of niet hengstig of ze verstopt het heel erg goed.
Ik las inderdaad ook al (ja ik lees alles wat los en vast zit over dracht en hoe te herkennen enzo) dat merries ook gewoon hengstig kunnen blijven tonen, al helemaal in de laatste periode inderdaad. En de uier zegt inderdaad ook niet alles al heb ik wel het idee dat verreweg de meeste merries toch wel iets met hun uiers doen voor de bevalling...
Ik lees bij de reviews ook wel dat het zelfs bij een mens niet lukt om de hartslag van de baby te vinden en dat het ding storing geeft als je beweegt... Ik weet niet of het überhaupt haalbaar is bij een pony, ik denk dat vooral de gel die nodig is het lastig maakt...
Heb het ooit moeiten gebruiken toen mijn pony een hartslagmeter om moest. Na de eerste keer heb ik alles na de sessie zoveel mogelijk weg geveegd maar de eerste keer stond ik daar niet bij stil. Twee dagen later zat het nog in de vacht samen met een lading zand, mest en haar. 
Gelukkig kan ik nog om mezelf lachen en de idioterie er ook van inzien. Maar ik vraag me wel af wat niet paarden mensen zouden denken als ze mee bezig zouden zien 
Dat soort goedkope Dopplers zijn denk ik niet in staat om iets op te pikken met een beweeglijke pony en een dikke vacht, wel jammer...
Dat maakt vergelijken extra lastig (vind ik).
)
maar mijn gok datum is al voorbij gegaan
al zoiets tiwi1969! Maar qua uier stelt het überhaupt niet heel veel voor. Ik zag op een gegeven moment wel duidelijke veranderingen maar dat stagneert nu ook weer wat... Maar ik heb vanmorgen nog geen uier check gedaan dus wie weet
). Dat veulens aan het eind van de dracht steeds minder gaan bewegen. Ik heb het idee dat ik af en toe nog wel een grotere golf beweging zie zeg maar. Dus ineens zo'n scheve bobbel die ik gister op de foto had gezet die daarna weer verdwijnt. Maar dat is misschien ook wel iets heel anders, wishful thinking kan best sterk zijn
Maar ik ga het zeker proberen, hopelijk kan ik wel de juiste beweging herkennen! Kun je ook omschrijven wat ik ongeveer kan voelen (best ingewikkeld om te doen maar misschien helpt het)?