Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en zo lief ook

) dat een verhuizing zo ontspannen kon verwerken
stelletje hysterische sletten allemaal
Fly_high schreef:Ik heb een iets betere foto kunnen maken, hij is zo knapen zo lief ook
![]()
[ [url=m/lFAAOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog nooit een paard gezien (geen KWPNer in ieder geval) dat een verhuizing zo ontspannen kon verwerken
![]()
Ik ben trouwens sinds gisteren voor het eerst ruin eigenaar geworden en heb nu al hekel aan al die hormonale merries om ons heenstelletje hysterische sletten allemaal
ben jaloers!
helemaal in deze tijd van het jaar. Hier zijn alle merries nu extra hengstig, de rest van het jaar veel.minder erg
Fly_high schreef:Ik heb een iets betere foto kunnen maken, hij is zo knapen zo lief ook
![]()
[ [url=m/lFAAOh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog nooit een paard gezien (geen KWPNer in ieder geval) dat een verhuizing zo ontspannen kon verwerken
![]()
Ik ben trouwens sinds gisteren voor het eerst ruin eigenaar geworden en heb nu al hekel aan al die hormonale merries om ons heenstelletje hysterische sletten allemaal
opisop_shop schreef:Leuk paard, fijn dat hij zo relaxed is. Hoe groot is hij?
) maar het scheelt niet heel veel. Hij is wel een type met aardig wat body en lengte in de bovenlijn
)xSCWx schreef:Het derde paard waar ik ben wezen kijken liep niet goed![]()
Nogmaals wat ik zoek (jullie weten zo’n beetje alle paarden wel die te koop staan)
-1.55 stokmaat (absoluut niet groter dan 1.60 of kleiner dan 1.50)
-Ruin
-5 tot 12 jaar
-Voor lange buitenritten/ lichte endurance en op zijn tijd een sprongetje
-5k
xSCWx schreef:Het derde paard waar ik ben wezen kijken liep niet goed![]()
Nogmaals wat ik zoek (jullie weten zo’n beetje alle paarden wel die te koop staan)
-1.55 stokmaat (absoluut niet groter dan 1.60 of kleiner dan 1.50)
-Ruin
-5 tot 12 jaar
-Voor lange buitenritten/ lichte endurance en op zijn tijd een sprongetje
-5k