Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb een paar uur kunnen slapen afgelopen nacht.
het is nl al jaren geleden dat ik nog "echt" ziek was. Heb niet echt koorts gehad, wel verhoging maar heb een hele lage basis temperatuur (35.4) dus eer ik aan "koorts" zit ben ik echt doodziek.
Maar heb me wel een tweetal dagen koortsig gevoeld. Het is gewoon allemaal veel denk ik..

Dit zijn dagen dat ik denk ‘ik krijg mijn paarden nooit in vorm om op wedstrijd te gaan zo. Wat dan vooral ligt aan mijn eigen perfectionisme..
) en die had hij gelezen wat hem merkbaar een heel ander zicht op ‘mij’ gaf. En we hebben besloten dat we nooit samen film gaan kijken (Ja dat soort flauwekul zit er ook tussen). Hij is Lord of the rings fan, Ik ... not so much... LOTR-fans zijn wél loyaal en fanatiek. Dat moet ik ze nageven. Hij was ook bezorgd om mijn broer (die gaat ook bij hem, dat heb ik bewust zo gekozen, ja, ik heb mijn broer zijn fysio geregeld.
en Ja... ik ga met hem mee naar behandelingen omdat hij alleen niet comfortabel is... Wat me ontzettend pijn doet want normaal is mijn broer de sociale vlinder van de twee...
hoop dat hij ooit weer zichzelf wordt.
) Fysio had gemerkt dat mijn broer gisteren weer wat slechter was en vroeg naar hem (hij had nl. Ook gemerkt dat ik het zwaar had.)?Dat vond ik ook erg lief... dat hij er mee begaan is. Mijn broer is even makkelijk mee te praten als met mij dus ze moeten ons aanvoelen als paarden zeg maar,
en óf Vigo blijft klein óf die aap van mij houdt hem wel érg goed bij kwa groei...
(Vigo zou tegen de 1.70 moeten worden)

) helpt ook enorm.
(ja ik was hem op stang aan het jagen en dan flapt ie er zulke dingen uit die ik dan met veel liefde maar half juist interpreteer.
) en niet zozeer voor het verhaal.
ik zie het helemaal voor me. Een van de redenen dat ik dressuur blijf rijden. Die zadels zijn licht!
Ik heb altijd hetzelfde gevoel bij die film (die 1e dus): zit je drie uur te kijken naar een verhaal over een ring, komen ze eindelijk aan die f*cking berg... GOOIEN ZE M ER NIET IN!!!!

(niet dat je iets beters te doen zou hebben op een bus maar dat ter zijde.)
Wellicht zou ik het nu wel goede films vinden maar met mijn samenvatting is het gewoon niet meer zo aantrekkelijk. En ze zijn zo láng!
pien_2010 schreef:Ayasha schreef:Omdat ze er nog 6 uur over verder wilde kunnen gaan?
Van wat ik begreep is die ring nogal belangrijk voor de films.
Het einde vond ik verrassend!

jokari schreef:Tsssk “De ontdekking van de hemel” is een goed boek !![]()
Gelijk ook het enige boek van Mulisch dat ik ooit heb uitgelezen, ik heb nog 2 andere boeken geprobeerd maar dat was geen goed plan.![]()
Als Joy te groot wordt, moet ie maar leren liggen om op te zadelen.
Ik heb wel één voordeel. Ik kan hem eventueel voor de stallen parkeren en dan kan ik zo'n 25cm hoger staan dan hem.
Dus dan moet ik hem daar maar parkeren om het hoofdstel er om heen te krijgen en het zadel er op.

Er ging letterlijk een rilling van afkeer door me heen.
toen kwam er "meer een lezer he?" Uh ja! 

)