dynara ik zit net nog even je merrie te bekijken, maar schijnbaar vond ik haar een tijdje terug ook al leuk, want ze stond al in mijn favorieten haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Er staat op MP super leuke diertje spreekt mij aan ...waarom geen idee want is niet de gangen die ik zoek.
Paardje heeft een huidaandoening heb 4x om de naam gevraagd maar daar wordt niet op gereageerd...... vraag zo nog een keer is het dan raar dat ik afhaak.
Ik weet het probleem en ansicht kan ik daar mee leven maar ik wil een naam en even kijken of er juist extra zorg bij komt al zegt de verkoper van niet.
StalNollie schreef:Tita ik als verkoper haak af op die vraag en krijg je ook geen antwoord op. Zo niet relevant
Waarom is die naam in hemelsnaam belangrijk!! Die zie en hoor je wel als je langskomt, vind dat beetje penny gedrag
Edit : of bedoel je naam van aandoening?
Gini schreef:Nu, hoe ik het begrijp heeft de verkoper wel uitgelegd wat het is? Omdat je zegt dat je weet wat het probleem is?
Citaat:Ik weet het probleem en ansicht kan ik daar mee leven
StalNollie schreef:Tita ik als verkoper haak af op die vraag en krijg je ook geen antwoord op. Zo niet relevant
Waarom is die naam in hemelsnaam belangrijk!! Die zie en hoor je wel als je langskomt, vind dat beetje penny gedrag
JeanneV schreef:StalNollie schreef:Tita ik als verkoper haak af op die vraag en krijg je ook geen antwoord op. Zo niet relevant
Zo raar is het niet om de naam te vragen!! Ik koop en verkoop regelmatig paarden... ik zoek altijd uit hoe het paard heet... anders vraag ik het gewoon.. want dan kan ik uitslagen controleren... kijken of er slechte verhalen te vinden zijn online.. ik hoop natuurlijk op super gave filmpjes te vinden!! De markt van dressuur paarden kopers bestaat uit 80 % penny meisjes... daar niet op willen reageren is een beetje in je eigen voet schieten... Net als van die handelaren die altijd zo vermoeit zuchten dat ze geen handel willen doen met particulieren.... [vinden ze zichzelf heel professioneel mee] uiteindelijk is het grootste deel van de paarden bedoelt voor een particulier!!
upendo schreef:Aan particulieren heb je gemiddeld genomen meer werk.
Die willen meer filmpjes zien, een tweede keer komen kijken, flink onderhandelen over de prijs...
Een professional neemt zo'n dier soms ongezien over.