Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vientje schreef:Jonge paarden wedstrijd zit nog even of dat echt gaat kunnen, haar singelplekje speelt nu toch weer wat op helaasMadam is nu voorzien van een gloedjenieuwe fluffy bontsingel terwijl de andere paarden de oudere singels moeten delen, de diva
Dat heeft ze van haar moeke
![]()
Nu hopen dat het werkt (uierzalf/vaseline en bontsingel), anders weet ik het ook niet meer...tips zijn heel erg welkom!
Wel met een andere merrie die hij kent maar hij plakt aan niemand zo hard als aan Dexter en daar wil ik een beetje vanaf. Die merrie is 6, afgelopen zomer beleerd en staat nu al een half jaar weer stil. Die was, om het zacht uit te drukken, een beetje overenthousiast. Met aansingelen gingen er al zeker 3 van de 4 benen de lucht in, oeps.
Onbeleerd heet dat dan

"
Zo ben ik ook begonnen met het krukje en er over hangen. Later ging ik dan overal kloppen en bewegen.
Maar goed was de derde keer, denk ik met inparkeren dus vond dat ik wel geduldig mocht zijn. De grote correcties geven te grote reacties en dan zijn ze ineens ver uit de buurt van het krukje.
Jaloers! Ik moet echt gaan verhuizen...
Hoewel Duke vast groter is
Maar die heeft ook meteen een mooie bos manen om je aan op te trekken
Waar behandel je die mee?
Heel fijn paard zo dan!
Die eerste heeft hij echt een ondeugende snoet!
De grotere geïrriteerde plek zit aan 1 kant, maar aan de andere kant is er ook een klein schraal plekje. Ze zitten heel laag, achter de oksel. Na het rijden zelf is alles rustig, maar de dag erna is het wel gevoelig... Zal straks eens informeren hoe het vandaag is, als het goed is hebben ze gisteren met bont geprobeerd
Als het niet wil is het pech en is het voorlopig een Pinda met voorjaarsvakantie tot alles helemaal rustig is, maar ja dan moet ik nog steeds wat verzinnen dat het niet meteen weer misgaat als ze weer terug aan het werk gaat.
En anders wordt het tweedehands zoeken denk ik, ze gaat nog zo veel veranderen als het goed is...
ben dan ook meer dan 1 keer van mijn krukje gevallen als meneer zijn gat draaide
Hij is sowieso knap 

Berdien schreef:Waar kan ik de inparkeerchallenge vinden? Dat is net wat voor Feyre.