Ik lees de hele tijd mee hoor! Maar op iedereen reageren doe je niet zo maar en af en toe ontploft dit topic met leuke voortgangen. Jullie zijn allemaal zo lekker bezig, echt wouw!
Fluffr is zo’n leuke pony. Echt zo’n pony waarvan ik zou willen dat ze ook een kopietje in het groot had. En alia gaat zo snel, wat een leergierig en knap paard. Echt tof om jullie vertrouwen en groei als combinatie te zien. Ooo en wat blijft Joy mij elke keer weer verbazen hoe volwassen ze is, misschien is dat de keerzijde van alle pech. En nu noem ik zo veel andere niet, maar echt elke keer vind ik het fantastisch om jullie verhalen te lezen.
Lily-Fee is morgen 2 jaar en 8 maanden en dan hebben we onze eerste longeerles met dubbele lijnen. Heeft iemand nog tips? Ik doe het al samen met mijn juf. Dat maakt het al een stukje makkelijker. Tevens ook even stokmaat meten.
Verder zie ik dat jullie toch nog foto’s gaan laten maken? Heeft het veel meerwaarde denken jullie?
Ik ga proberen morgen een update te geven hoe het is gegaan als jullie dat leuk vinden. Als jullie er niet op zitten wachten ook goed hoor