Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:Tja laat je je paard na wat twijfelen in de piste met stalgenoot haar pony en zus haar paard.
Beginnen die van stalgenoot en Limo elkaar te slaan.
Stalgenoot ziet haar pony manken en doet beetje lastig. Begrijp het ook wel is niet fijn je pony zien manken door een slag van een ander.
Toen dierenarts weg was (herhaling rhino) haalde ik limo van stal, wou even longeren.
Zie ik plots bloed op de kogel.
Been met licht van gsm bekeken, een snee.
Pony van stalgenoot heeft ijzers dus waarschijnlijk is het daardoor.
Zit op een lastige plaats waar de huid dun is en de wondranden zijn ook wat teruggetrokken.
Mijn zus was gelukkig nog aanwezig en heeft een EHBO koffertje op stal. Ontsmet met isobetadinezeep afgespoeld en daarna wondzalf erop.
Nu hopen dat het niet gaat ontsteken.
Heb nog even gestapt met Limo.
Hij heeft vlak na het voorval ook helemaal geen teken van pijn gegeven, niet gemankt ofzo. Sterke man
Helaas had ik het dan wel kunnen laten bekijken door de dierenarts. Nu heb ik het pas ontdekt toen de dierenarts weg was.
[ [url=m/kMckyj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art_Ificious schreef:Drachtig is ze niet toch?
Bijzettouwtjes hangen mooi los
Mijn zus vond Limo idd ook korter stappen met rechtsachter toen ze vanmiddag op stal was. Ze heeft de snee ook weer verzorgd. Toch makkelijk je zus op dezelfde stal
*voor vraagstellers, heb via fb het filmpje van het stampen naar kabayo gestuurd*
Dit is het filmpje van het stappen gisteravond na de verzorging.
Sneetje zit op de binnenkant hak van rechtsachter. (Op de andere hand zie je de witte wondzalf)
[ Video ]
Jessica24 schreef:Ik hoop dat het mee valt Art_Ificious, het is een rot plek. Goed in de gaten houden dat het mooi schoon blijft en dat er van binnen niets stuk is. Zeker als het achteraf zo”n flinke klap is geweest.
Hier kunnen de mannen ook echt ruw spelen. Dat levert nogal eens bijtwonden op.
Kabayo wat is Zilver knap❤️ En wanneer is ze uitgerekend?
Maak je haar zadelmak voor het veulen er is?
Je bent al lekker op weg met haar.
En wie gaat zijn baby zelf zadelmak maken?
Ik zit nog erg in dubio omdat ik toch al bijna een half jaar niet heb gereden.
Je word toch minder vlug.
Heb het wel altijd zelf gedaan in het verleden.
Ik denk dat ik gewoon kijk hoe hij alles op pakt.
Met singel en zadel.
Tot nu toe lijkt het geen Bokker.
Alleen soms wat vluchterig.
Maar dat heb ik liever.