hier ook veel met sensibele paardjes gewerkt, maar gelukkig al lang niet meer zulke heftige reacties gehad. Ben benieuwd hoe ie dat gaat doen, spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hier ook veel met sensibele paardjes gewerkt, maar gelukkig al lang niet meer zulke heftige reacties gehad. darkadia schreef:Wordt stil zitten voor degene die erop gaat danhier ook veel met sensibele paardjes gewerkt, maar gelukkig al lang niet meer zulke heftige reacties gehad.
Ben benieuwd hoe ie dat gaat doen, spannend!

(wat even de vraag was, aangezien ik er als laatst af vloog vorig jaar). Dus een enorm fijne ervaring! Hij had mentaal duidelijk de juiste stap gemaakt, alleen fysiek nog erg veel balans moeite met stappen. Dus ik ga aan de hand lekker trainen met em daarvoor

moet je die eens zien met bespiering. Wat voor bloed zit er achter?

hier heeft Zara een paar weekjes rust, ik ben bezig met afstuderen dus dat is even niet te combineren. We longeren wel af en toe en dat gaat steeds beter.
!
mooi in vorm! En het rijden gaat ook al heel erg goed zo te zien robbie88 schreef:wat een knappie yvonnez !! Hier gister ons wedstrijddebuut gemaakt.. eigenlijk wilde ik BB, maar man had nachtdienst dus dan maar B en startkaart aangevraagd super trots op mijn puppie, proeven gingen nog niet top, maar we zijn tussen de bordjes gebleven en ook de galop ging goed ( galloperen pas 2 weken in de bak ) toch nog 181.5 en 186[ [url=m/PXOvuf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4S4vn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
. Mnr heeft lekker een maand vakantie gehad
hij is hier echt van opgeknapt
. Sterker geworden en lekkervoorwaarts met een bigsmile op de terug weg van ons beide want mnr kent de paadjes nu wat en dan wordt ie lekker enthousiast
en begint ie te showen onder me. Heb er nu weer 2 x opgezeten, 1x zo het bos in, niks eerst logeren gewoon hoppa en geen stap verkeerd
. Voor zijn vakantie heb ik nog voor het eerst een galopje achter een ander aangedaan en deed ie echt super ( daarvoor nog nooit gegaloppeert, omdat ie slap was en erg spoken keek) . Nu ik merk dat ie sterker is geworden ben ik benieuwd wanneer ik een heerlijk galopje doe op mijn commando