Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilayla schreef:Stoer kvulden dat je wel gewoon blijft oefenen op je eigen terrein en dat van de buurman. Duurt misschien een tijd, maar dat komt vast helemaal goed.
biancalaylo, haha die wratjes zijn ook lelijk. De foto's zijn wel super lief. Hoe lang heeft die van jou ze nu? Vond het wel vrij lang duren voor ze bij Jaro weggingen.
Cvsdevries vind bultjes wel een hele algemene term eigenlijk. Lijkt mij dat een bultje heel veel verschillende oorzaken kan hebben, maar in de meeste gevallen gaan ze wel vanzelf weg inderdaad.
Vind ik wel een goede reden om niet in het topic aanwezig te zijn xAppelGeniet er maar van.
Is Lars braaf met knippen? Ik merk aan die van mij dat heel lang stilstaan niet zo gewaardeerd wordt.
Super grappig zo'n pony binnen, net een hondje zo braaf als hij daar staat.
Ben wel jaloers op de mensen die in een bak wat kunnen doen met hun jonkie. Lijkt mij leuk om wat met balkjes te prutsen. Ik moet een eind lopen als ik naar een bak zou willen.
Renske_W schreef:Ik werk met de trt method annikoe.
Hier ook geen bak hoor, oefen gewoon op de wei
biancalaylo schreef:Nou hij heb ze zeker als een halfjaar hahaha
Ilayla schreef:Renske_W schreef:Ik werk met de trt method annikoe.
Hier ook geen bak hoor, oefen gewoon op de wei
Werk je daar al lang mee? en waarom heb je voor die methode gekozen? (had er wel eens van gehoord, maar nog niet in verdiept)
Heb je dan geen last van een opdringerig weidemaatje? Ik wel toen ik een poging deedmaar zal vast wat duidelijker moeten zijn met die andere wegsturen.