Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Concurrentie? Kan nooit zo leuk zijn als deze vlog
Jotoma schreef:Leuk dat je een foto deelt Koen!
Looking good! Heeeel veel succes!
Ik zag ook dat er vlog-concurrentie is van Danielle
Yontheke schreef:Wat misschien ook een heel interessante vraag kan zijn:
Hoe doe jij je paarden bij sociale gelegenheden? Bijvoorbeeld verjaardagen, trouwfeesten, etc noem maar op. Je gaat vaak een paar keer per dag naar de paarden, bent vaak op meerdaagse wedstrijden.. Hoe plan je dat soort gelegenheden dan in of moet je vaak passen? En als je vaak moet passen, hebben de mensen daar dan begrip voor?
Monnie_ schreef:Yontheke schreef:Wat misschien ook een heel interessante vraag kan zijn:
Hoe doe jij je paarden bij sociale gelegenheden? Bijvoorbeeld verjaardagen, trouwfeesten, etc noem maar op. Je gaat vaak een paar keer per dag naar de paarden, bent vaak op meerdaagse wedstrijden.. Hoe plan je dat soort gelegenheden dan in of moet je vaak passen? En als je vaak moet passen, hebben de mensen daar dan begrip voor?
Misschien kan ik deze een beetje beantwoordenIk denk dat dat ook is wat je er zelf van maakt. Als er een meerdaagse wedstrijd is kan je niet bij iedere verjaardag van je tante of achter-achterneefje zijn. Dus familie kun je natuurlijk ook op andere gelegenheden zien. Topsport kost nu eenmaal veel tijd en dan moet je keuzes maken. Je kan niet 2x per week om 4uur thuiskomen van het stappen nee. We gaan echt wel af en toe uit hoor
Maar vaak is ze ook wel kapot natuurlijk en blijft het bij zappen naar the voice of holland met een glas chocomel.
Jill is bijv een van mn vriendinnen waarvan ik weet dat ze altijd op mn verjaardag komtEn als ze niet zou komen vinden we een andere dag om bijv te gaan eten. (want: eten
) Als ze niet zou komen weet ik dat dat is omdat het echt niet kan, en niet omdat ze nog een level in Farmville wil spelen. Als ze de dag erna een wedstrijd heeft, heeft ze gewoon een avondklok
Ze doet wel echt moeite om dat in te passen. Ik denk daarom ook dat begrip er van veel kanten wel is, omdat het gaat hoe je als persoon bent en met elkaar omgaat, niet of je nu wel of niet op die ene verjaardag kan komen omdat je ergens in Zuid Frankrijk een kür aan het rijden bent