[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jansje73

Re: Internationale dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:26

Heel veel succes in Rotterdam en wat een gave foto!

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:40

Leuk dat je een foto deelt Koen!
Looking good! Heeeel veel succes!

Ik zag ook dat er vlog-concurrentie is van Danielle :o

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 21:59

Veel succes in Rotterdam!

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:33

Wauw, gave foto!

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:39

Gave foto zeg! En heel veel plezier en natuurlijk ook veel succes in Rotterdam! :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 22:45

Concurrentie? Kan nooit zo leuk zijn als deze vlog :D

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:22

Getup schreef:
Concurrentie? Kan nooit zo leuk zijn als deze vlog :D

Ah misschien niet de juiste woordkeuze, maar op paardengebied wordt weinig gevlogd, geloof dat ze ook u25 rijdt maar dan cdi2 start? En ook de invulling had aardig wat overeenkomsten.
Dus ik was zeker nieuwsgierig, maar de interesse is na de 1e vlog van Hagen weer over.
Ik kijk weer uit naar de humoristische vlogjes van Jill :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:28

Inderdaad, die van Jill (en koen natuurlijk :D ) zijn veeel leuker! :):)

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 23:31

Hahah dank jullie voor de succeswensen! :* Leuk dat jullie allemaal zo meeleven!

Danielle is 27, zij rijdt al een tijdje grand prix bij de senioren. Ik ga er vanuit dat we niet in elkaars vaarwater komen :) komt vast goed.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:34

Wow gave foto en wat zijn jouw laarzen super gaaf!

Succes op het CHIO :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 23:47

Heel veel succes! En wat een stoere foto :j

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 07:07

Wauw, wát een mooie foto!

Helaas ben ik deze keer niet op het CHIO, maar ik wens je onwijs veel succes en ook plezier toe! Hier draaien de duimen ook voor een mooie uitslag!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:21

Succes Jill!

I.v.m. afstuderen even geen tijd gehad om te reageren, maar om nog even terug te komen op je vraag over vaste vlogdagen. Ik vind het van een vlogger als Enzo Knol niet meer dan normaal dat je daar vaste dagen/tijden mag verwachten, die verdienen daar immers hun gehele (dikke vette) boterham mee. Jij hebt naast het vloggen nog een hele boel andere, belangrijkere zaken aan je hoofd. Dus vlog gewoon lekker wanneer het jou uitkomt en wanneer je inspiratie hebt, wij wachten wel, want dat staat garrant voor vermakelijke en interessante vlogs! :j

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:23

Jotoma schreef:
Leuk dat je een foto deelt Koen!
Looking good! Heeeel veel succes!

Ik zag ook dat er vlog-concurrentie is van Danielle :o

Wat is het kanaal van die Danielle? Als het over topsport gaat, vind ik vlogs een stuk interessanter dan van pietje om de hoek :)

Jill, veel succes op het CHIO! Leuke foto van Macho.
Ook de laatste vlog over je avondroutine vond ik erg fijn om te kijken. Ga je in een volgende vlog nog eens dieper in over je voerschema/routine? Dat zou ik erg interessant vinden.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:33

De vraag lijkt me wat off topic :) , maar krijg er ook pb's over. Gewoon googlen op Danielle van Mierlo youtube en dan kom je er wel.

Let's stay on topic :j :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 09:38

De rest van mijn post was gewoon perfect on topic. Als je niet eens weet over wie het gaat kom je niet ver als je wilt zoeken :)

lindamusters

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 10:49

Succes in Rotterdam Jill!! Wat ik ook leuk zou vinden is lekker penny, je dekjes collectie! Aangezien jij ook van bling houdt ben ik benieuwd hoeveel, en wat voor spullen jij allemaal hebt!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 11:58

Wat misschien ook een heel interessante vraag kan zijn:

Hoe doe jij je paarden bij sociale gelegenheden? Bijvoorbeeld verjaardagen, trouwfeesten, etc noem maar op. Je gaat vaak een paar keer per dag naar de paarden, bent vaak op meerdaagse wedstrijden.. Hoe plan je dat soort gelegenheden dan in of moet je vaak passen? En als je vaak moet passen, hebben de mensen daar dan begrip voor?

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 12:47

Yontheke schreef:

Hoe doe jij je paarden bij sociale gelegenheden? Bijvoorbeeld verjaardagen, trouwfeesten, etc noem maar op. Je gaat vaak een paar keer per dag naar de paarden, bent vaak op meerdaagse wedstrijden.. Hoe plan je dat soort gelegenheden dan in of moet je vaak passen? En als je vaak moet passen, hebben de mensen daar dan begrip voor?

Misschien kan ik deze een beetje beantwoorden :D Ik denk dat dat ook is wat je er zelf van maakt. Als er een meerdaagse wedstrijd is kan je niet bij iedere verjaardag van je tante of achter-achterneefje zijn. Dus familie kun je natuurlijk ook op andere gelegenheden zien. Topsport kost nu eenmaal veel tijd en dan moet je keuzes maken. Je kan niet 2x per week om 4uur thuiskomen van het stappen nee. We gaan echt wel af en toe uit hoor :Y) Maar vaak is ze ook wel kapot natuurlijk en blijft het bij zappen naar the voice of holland met een glas chocomel.

Jill is bijv een van mn vriendinnen waarvan ik weet dat ze altijd op mn verjaardag komt *\o/* En als ze niet zou komen vinden we een andere dag om bijv te gaan eten. (want: eten <3 ) Als ze niet zou komen weet ik dat dat is omdat het echt niet kan, en niet omdat ze nog een level in Farmville wil spelen. Als ze de dag erna een wedstrijd heeft, heeft ze gewoon een avondklok :D Ze doet wel echt moeite om dat in te passen. Ik denk daarom ook dat begrip er van veel kanten wel is, omdat het gaat hoe je als persoon bent en met elkaar omgaat, niet of je nu wel of niet op die ene verjaardag kan komen omdat je ergens in Zuid Frankrijk een kür aan het rijden bent :)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:25

Monnie_ schreef:
Yontheke schreef:

Misschien kan ik deze een beetje beantwoorden :D Ik denk dat dat ook is wat je er zelf van maakt. Als er een meerdaagse wedstrijd is kan je niet bij iedere verjaardag van je tante of achter-achterneefje zijn. Dus familie kun je natuurlijk ook op andere gelegenheden zien. Topsport kost nu eenmaal veel tijd en dan moet je keuzes maken. Je kan niet 2x per week om 4uur thuiskomen van het stappen nee. We gaan echt wel af en toe uit hoor :Y) Maar vaak is ze ook wel kapot natuurlijk en blijft het bij zappen naar the voice of holland met een glas chocomel.

Jill is bijv een van mn vriendinnen waarvan ik weet dat ze altijd op mn verjaardag komt *\o/* En als ze niet zou komen vinden we een andere dag om bijv te gaan eten. (want: eten <3 ) Als ze niet zou komen weet ik dat dat is omdat het echt niet kan, en niet omdat ze nog een level in Farmville wil spelen. Als ze de dag erna een wedstrijd heeft, heeft ze gewoon een avondklok :D Ze doet wel echt moeite om dat in te passen. Ik denk daarom ook dat begrip er van veel kanten wel is, omdat het gaat hoe je als persoon bent en met elkaar omgaat, niet of je nu wel of niet op die ene verjaardag kan komen omdat je ergens in Zuid Frankrijk een kür aan het rijden bent :)

Kijk, jij bent een vriendin (die waarschijnlijk aangezien je aanwezigheid hier) ook in de paarden zit. Dat is nog iets anders dan bijvoorbeeld familie van je vriend die gaat trouwen en je daarop aanwezig moet zijn.
Jill rijdt uiteraard op wereldniveau nu en dat is iets anders dan een wedstrijd om de hoek dus misschien dat er dan meer begrip voor is?
Al kan ik aannemen dat iets inplannen in de dagelijkse routine met de paarden erg lastig is.
Ik heb 2 paarden in eigen beheer en eentje op een pensionstal en ik rij maar wedstrijdjes om de hoek maar ik heb al bijna moeite met zulke dingen in te plannen daarom mijn interesse.

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:28

Dat is zeker waar :)

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:40

Ik denk dat dat voor bijna iedereen opgaat met een paard. Of je nu B ( ik snap dat je hier minder hoeft te trainen en dat de wedstrijden geen 8uur rijden zijn ) of GP rijdt met een beetje een sociaal leven met ook niet paarden-mensen opgaat. Ze moeten allemaal eten en gereden worden. Maar in deze kost het dan natuurlijk nog extra extra veel tijd :)

En er zijn idd mensen die dat niet snappen, maar de mensen die echt dicht bij je staan wel is mijn ervaring. En voor jezelf: je kan helaas niet alles doen en overal bij zijn. That's part of the deal.

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:43

Paard hebben is geen hobby maar een way of life :Y) :Y)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 13:44

Annekeee schreef:
Paard hebben is geen hobby maar een way of life :Y) :Y)

Helemaal waar.
Maar als de rest van je omgeving helemaal niets met paarden heeft, kan dat een grote uitdaging worden.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-16 15:23

Als mensen geen begrip op kunnen opbrengen voor een passie waar ziel en zaligheid in gelegd wordt (en veel tijd en geld :+ ),
ligt dat toch niet alleen aan diegene met een paard?
Die mensen weten niet wat ze missen :D