hier laatst enkele b/c tjes verkocht voor 800/900 euro super braaf gereden leeftijd 4/5 jaar. dus in die maat zijn ze er wel.
myk_en_shant
Geplaatst: 08-08-16 10:52
En dat is nu net de prijsklasse, leeftijd en grote wat ik zoek.
Voor mij is het echt niet belangrijk dat ze vol papier hebben. Op papieren kun je toch niet rijden. Van mij part is het een kruising. Zolang die maar braaf is.
zaten nog een leuke papieren bij ook nog bij de pony's ruin en merrie toen. beide doen het super goed bij kinderen 1 zelf in de wedstrijden en die halen veel binnen samen.
kan wel eens voor je rond kijken, weet niet hoever je wilt reizen.
Beleef hier op dit moment een ellendig aankoop verhaal. Sjezus, 3000 voor een beetje beleerde tinker merrie. Mochten jullie weten waar je rond mijn budget (1500 liefst niet boven 2000) een brave tinker vindt die onder het zadel is? Liefst merrie en niet te klein?
Ik hoef geen 1.60 ofzo maar 1.40 is toch mijn minimum vanwege mijn lengte (1.70) Daar heb ik al gekeken, maar daar gaan de veulens vaak al boven mijn budget.
Mocht je bij Hanneke niet slagen, dan heeft ze ook contacten in Engeland. Misschien is eentje importeren ook een optie. Daar ben ik nu ook naar aan het kijken.