Coberlina schreef:Dat geloof ik! Op een harde stoel zitten, is bij mij ook nog altijd niet zo fijn.
Wat had jij? Gebroken heup dan?
2 breukjes in mijn bekken. Een thv van mijn zitbeenknobbel en een thv de heupkom. Maar die liep gelukkig net niet het gewricht in. Dus mazzel gehad. Direct belastbaar en na 3 maanden prima genezen.
Weet iemand van jullie trouwens een alternatief voor betadineshampoo? Het is echt nergens meer te verkrijgen
wat doet jouw Hudson het al goed zeg
In februari is hij gecastreerd geweest, ook al was die als hengst ook heel nuchter. Hij was klophengst dus dat 'opgekropte' en 'gefrustreerde' begon toch aan te wakkeren de laatste maanden met die merries op de aangrenzende weide… Als ruin is die nog gewoon hetzelfde als ervoor, alleen dat gefrustreerde is eruit en nu staat die vrolijk in een kudde van ruinen en merries!
Ik denk dat ik hem in april-mei-juni de basis zal laten aanleren door iemand met meer ervaring dan mij. Ik heb dan ook 'blok' (hoe noemen jullie dat in Nederland? Dat is een maand waarin je studeert voor je examen aan de universiteit) en examens. Verder wil ik daarna onder begeleiding verder met hem rijden 
bij mijn lesgeefster.
Voorbereidingen doe ik wel zelf en zadelmak maken ben ik dus ook als hulp bij aanwezig. Als ze braaf zijn klim ik er na een paar keer zelf op voor de rest