Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Iorrr schreef:Leuk jess! Is ie ook al onder het zadel?
Ik heb vanaaf m'n eerste Prive 'spring'les met Grande! Dus en op de wagen en in een binnenbak en voor de twee keer ever over hout... Ik heb er zin in!
mavantos schreef:Nog een paar maanden en dan zijn we met z'n alle 4! Guppy's worden groot!
[ Afbeelding ]
En nog een foto van de jonge paarden wedstrijd!
[ Afbeelding ]
Iorrr schreef:Hoe groot is ze nu dan setteli?
Wat een aparte combi's maak jij, vanwaar die keuze? Ik houd van aparte kleuren maar maak toch niet snel een uitstap qua ras oid...
Ik heb wel twee kwpn veulens uit een grote maat appaloosa gefokt, maar dat was een rijtypische merrie van 1.70.
Haar eerste nakomeling is een gitzwarte 3 jarige Faldo merrie. De tweede eveneens merrie en donkerbruine van Sam R
herhalen schreef:gisteren kwam de tandarts langs voor mijn andere paard maar heb ook meteen bij guess in haar mond laten kijken.
maar door dat ze nog zo aan het wisselen is was het over een half jaartje verstandiger.
Titsia schreef:Setteli ook maar 1.54 welkom :-D
Driejarige is hier flink aan het groeien, toen hij bij mij stond was hij al dik 1.67 en nu zou hij rond de 1.70 zitten en lijkt nog niet op het einde te zijnwordt nog leuk...