Rond de 35 dekjes. En bij ongeveer 20 bijpassende peesjes. En bij een hoop een bijpassend shirt/vest. Maar van peesjes en kleding passen de meeste bij meerdere dekjes
Anoniem
Geplaatst: 25-12-14 21:44
pradadaan schreef:
Nou als je mijn geldboom vind wil ik hem graag hebben
Gewoon hard werken hoor, mijn geldboom is nooit tot leven gekomen
haha als ik m vind laat ik het je weten
Hmm dan heb ik waarschijnlijk gewoon zo'n stom paard dat elke keer wat anders echt nodig heeft als ik n leuk dekje zie
Equilis
Geplaatst: 25-12-14 21:47
pradadaan schreef:
Rond de 35 dekjes. En bij ongeveer 20 bijpassende peesjes. En bij een hoop een bijpassend shirt/vest. Maar van peesjes en kleding passen de meeste bij meerdere dekjes
Dat zijn er een hoop. Nu wil ik al zeker een foto
Nordsvensk
Geplaatst: 25-12-14 22:07
pradadaan schreef:
Geen idee wanneer hij binnen komt Nu met kerst bezorgen ze niet en dan is het weekend dus kan zomaar nog een week duren. Ik heb de Peach ook besteld. Ze lijken me zo mooi op Giv
Ik kan mij denk ik nog wel een weekje inhouden of niet
Nies_
Geplaatst: 25-12-14 23:04
Dat valt op zich wel mee, Daan. Ik heb ze tijdje terug eens voor Elfi en Moniek geteld, was toch iets meer dan verwacht, maar 2,5 keer zoveel
mijn laatste aanwinst, mijn kerst cadeautje Eskadron Bicolor Cotton Capri/Navy met BR Caribbean Sea pees-set.
en een update van mijn Blackberry/Mauve set (shirt is nieuw en halster is nieuw) peesjes en shirt passen in het echt beter
en mijn grote trots Mijn collectie van deze winter Eskadron Big Square Capri Eskadron Bicolor Cotton Capri/Navy Eskadron Big Square Iceblue Eskadron Big Square Navy Eskadron Capri/Iceblue halster + Touw BR Caribbean Sea pees-set BR Navy pees-set peesjes voor bij de iceblue komen nog!
Ik denk dat ik dde big square van mijn lijst schrap, alles bij elkaar is zoveel geld en ik weet ook niet of hin leuk staat op mijn zweetvosje. Nu mijn lijst:
HH crystal total eclipse + peesjes + oornetjes + springschoenen HH Ottawa viridian green + BR peesjes + springschoenen? HKM camouflage + BR peesjes Eskadron UK Style?