Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dees schreef:Een BW x Ferro veulen... Hoe zal die op het beenwerk zijn bij de PROK over 2-3 jaar?
Wel een heel mooi veulen om te zien
Alane schreef:Ach prok, het geld een levenlang maar de foto's zijn maar 3 maand geldig...
Een veulen moet uit een prokmerrie komen, ook al is dat certificaat al 5 jaar oud maar datzelfde veulen moet met 3 jaar op de foto, en bij eventuele verkoop moeten de foto's over gemaakt worden.
Wat zegt dan eigenlijk dat prok certificaat? Een moment opname..
Maar goed, ik heb niet veel met foto's, met 5 goed op de foto en met 7 kapot, met 4 enige bemerkingen en met 16 nog steeds topfit... Mi niets meer dan wat er te zien is maar niet welke uitwerking dit heeft.
oabrm schreef:Ik geef ook niet zo veel waarde meer aan een prok certificaat. Had vroeger ook altijd het idee, wil er wel een prok bij hebben. Maar ben op een gegeven moment bij een merrie weze kijken, die had een prok erbij. Stond onwijs scheef op de benen. Benen waren goed op de foto maar je kan er donder op op zeggen die er later over belaste en/of beschadigde gewrichten krijgt! Maar wel prok!
Alane schreef:Ach prok, het geld een levenlang maar de foto's zijn maar 3 maand geldig...
Een veulen moet uit een prokmerrie komen, ook al is dat certificaat al 5 jaar oud maar datzelfde veulen moet met 3 jaar op de foto, en bij eventuele verkoop moeten de foto's over gemaakt worden.
Wat zegt dan eigenlijk dat prok certificaat? Een moment opname..
Maar goed, ik heb niet veel met foto's, met 5 goed op de foto en met 7 kapot, met 4 enige bemerkingen en met 16 nog steeds topfit... Mi niets meer dan wat er te zien is maar niet welke uitwerking dit heeft.
VINJ schreef:Hoi hoi! Weet iemand hier nog een leuke 4jarige ruin of hengst te staan? Met echt veel kwaliteit waar je in de toekomst verder mee kunt komen?
Dees schreef:Maw: heb jij het in je om GP te gaan rijden, of is je ambitie landelijk Z? Heb jij amper L1 gereden, is het toch echt zonde van het paard als jij een potentiele nationale topper gaat rijden.
Wat is de maat die je nodig hebt? En in welke prijsklasse zoek je?
MyWishMax schreef:Ik zou het eerder zonde vinden van het geld