Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:ja heel spannend
Vind het wel heel leuk om te zien hoe leuk mijn paard alle aandacht vind en de ruiters maar ik vind het wel lastig hahaha
oeoeoe dat is helemaal leuk afwasborstel, heb ik nou gemist wat voor dier het is.
krackertje schreef:Ik ben nu al enige tijd de advertenties aan het volgen. Wat een ellende, er komt weinig tot niets echt interessant langs. Ik zit er onderhand aan te denken om toch maar op onze Dharel te gaan zitten ondanks zijn stokmaat. Nu weet ik wat ik heb en met al die ellende die ik tegen kom op die verkoopsites weet ik het nog zo net niet. Dan die prijzen, echt belachelijk voor een gebandageerde opgeprikte, getructe knol...bah bah
afwasborstel schreef:Seven schreef:ja heel spannend
Vind het wel heel leuk om te zien hoe leuk mijn paard alle aandacht vind en de ruiters maar ik vind het wel lastig hahaha
oeoeoe dat is helemaal leuk afwasborstel, heb ik nou gemist wat voor dier het is.
Dat zou best kunnen want dat heb ik denk nog niet gezegdHet is een bijna 6 jarige merrie van San Remo
Martie schreef:Ja, dat kan ik me voorstellen. Niet onmogelijk maar ook niet ideaal.
Ik heb ook dat probleem met mijn man over wat een fijne stokmaat is: hij is 1.88 en ik 1.65
ing0204 schreef:@MartieMartie schreef:Ja, dat kan ik me voorstellen. Niet onmogelijk maar ook niet ideaal.
Ik heb ook dat probleem met mijn man over wat een fijne stokmaat is: hij is 1.88 en ik 1.65
Dit hoeft geen enkel probleem te zijn hoor. Ik ben nl 158 en mijn vriend 193. Wij hebben 2 paarden 1 van 172 en 1 van 185 op beide kunnen we allebei lekker wegrijden. Zowel recreatief als sport.
Pizzazz schreef:Seven schreef:Misschien wat voorbarig maar JA![]()
De combi was ook super reed er zo op weg alsof ze dr al jaren op zat.
Dat vond ik eigenlijk ook welOp het zadel na