:

haar voeten, kont en neus zijn sowiso al van mij...Nog 2 maandjes en dan is ze helemaal van mij
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. En die bonte merrie is leuk joh! Had je daar nou gisteren gekeken, of ga je daar komende dinsdag kijken?

Ja inderdaad, dat heb ik ook. Maar nu het wat dichter bij komt vind ik het wel spannend, weet niet echt wat ik moet verwachten zaterdag. Maar dat zien ik dan wel

! Peelie schreef:ja,
meer rond de €1500,- Ik weet natuurlijk niet wat er voor gevraagd is/word...
edit: Ik heb de foto'snog even bekeken. Ze zet haar voorbenen raar onderzich. Dat houd in at er iets mis kan zijn met de pezen gewrichte en dat ze zo staat omdat ze anders pijn heeft. Dat weet ik niet zeker, aangezien het maar 2 foto's zijn. Maar het is wel typisch dat ze op bijde foto's zo staat...
altijd keuren... dat iig
) van... Gypsy schreef:Vind dit topic idd superleuk om te volgen, ik word er helemaal blij (maar ook jaloers) van...
minikatje schreef:de bouw vind ik ook niet echt fantastisch. (maar goed, dat had poown van mij ook niet)
maar het lijkt me een leuk paardje, en als ze bij je past moet je het doen.
voor de rest, heb nog wel foto's van de eerste keer dat ik ging kijken
hahaha minikatje schreef:Gypsy schreef:Vind dit topic idd superleuk om te volgen, ik word er helemaal blij (maar ook jaloers) van...
kan ik jou interesseren in een jaarlinghengst?
lijkt me leuk projectje voor je.
voor info mag je pben.
gevoelig aan het been betekent voor mij dat het paard direct op een lichte aandruk van mijn kuit reageert met de gewenste snelheid.
Maar nadat ik me aanpaste had ik er toch een fijn paard aan. Gaf gewoon de hulp wat te grof.
Ik wil wel een beetje rustig kunnen rijden.