Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeadxStar schreef:Nou ik heb de niro's gezien die echt heel mooi bleven qua kwaliteit.. Niet van mezelf hoor, ik heb geen de niro's
En in het lipica topic hoor ik veel goeds over de kwaliteit.. Zeker als je het vergelijkt met de prijs.
Tis maar net welk leersoort je neemt, of welke voering, dat zal ook wel schelen (bijv zachte of harde voering).
En hoe je ermee omgaat natuurlijk
Heb namelijk bijvoorbeeld over de coatings van petrie slechte dingen gelezen, dat het snel los liet enzo.
Nou, ik heb een heeele poos met mijn glasgows gereden (helaas te klein geworden dus verkocht), maar de coating was nog als nieuw.. Nergens een stukje vanaf of wat dan ook, heb ze altijd keurig onderhouden
Daisies schreef:Ankys hebben geen coating, volgens mij alleen de Petrie perfect, en die gingen bij mij 3 x binnen 6 maanden stuk
rockey schreef:Ik ga waarschijnlijk voor tucci laarZen, zal binnenkort eens een foto plaatsen.
Suus schreef:Ik vind persoonlijk De Niro, Derby en Lipica wel erg slecht van kwaliteit. De Niro's zien er na een half jaar al afgezakt en slap uit. Vreselijk. Maar ja ik ben zelf een Königs-fan dus dat is dan qua kwaliteit/prijs ook niet te vergelijken met elkaar.