ik keek net even terug in dit topic en toen stond er in 2010 dat er op maandag 15 maart die spulletjes waren. En dit jaar was 15 maart niet op maandag! Dus sorry dames ik zag het verkeerd op de site. (ik zocht via google op lidl zweetdeken en kwam hierop uit)
Hoorde ik, even de folder afwachten hoop dat hij geen andere datum bedoeld zoals 14 mei ofzo xD Er mogen wel weer spulletjes komen vinden jullie ook niet?
Maar die spullen die nu op de site staan via de linkjes die hadden ze toch al eens gehad? Tenminste, ik heb dat blauwe dekje. Hmm had eigenlijk gehoopt dat ze met nieuwe spullen kwamen maar wie weet. Misschien April. Is er bij jullie al wat bekend?
Dat blauwe dekje is leuk!!!!!!!!!!! Maar ben benieuwd? Gelukkig hebben we hier Lidl medewerkers die ons vertellen wanneer het komt.. Maar ik schrok dernet van de link Ik ben ook geabbonneerd op de folder en had het idd niet gezien
Ik heb een zweetdeken van de lidl en handschoenen maar die zijn niet echt van geweldige kwaliteit en als je een paard hebt ga je het met die zweet deken ook niet redden die is klein!