Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Wat een werk en wat hebben jullie al veel gedaan in 4 jaar. Mooi gedaan, en vooral veel good mood en creativiteit.
Chapeau![]()
Filmpje en de bijbehorende muziek ook.
manja39 schreef:Ohh wauw 4 jaar alweer. Dan volg ik jou ook lang dus.in het vorige huis ben ik al aangehaakt. Pff wat gaat de tijd snel.
Jullie "sprookjeshuis", geweldig muziekske eronder gezet. Wat een berg werk al verzet,zo zie je het wel mooi allemaal op een rijtje.
Op naar nog vele mooie jaren !
-Namiro- schreef:Zo leuk!!!
Ik heb wel 50x “o jaaa!!” Gezegd!
Tinka schreef:Toch wel erg veel werk verzet hoor, zeker als je het zo achter elkaar zet. Jullie moeten alleen nog zoveel (nou ja moeten). Meerjaren plan.
joey2010 schreef:Wat leuk het filmpje , jeetje alweer 4 jaar.
Jullie hebben echt al veel werk gedaan. Zowel in als om het huis.
Jullie plekje word met de week meer jullie droomplek.
Het is prachtig aan het worden.
boyca schreef:Is het alweer 4 jaar? Mijn god waar blijft de tijd.
Ik volg dus al heel lang en nog steeds met plezier, op naar een heleboel mooie jaren op jullie prachtige stek!
Tinka schreef:Dat opruimen herken ik wel van hier, wij hebben natuurlijk ook best wat bijgebouwen en in elk gebouw lag een berg troep. En dat knapt echt op als er weer iets leeg is.
In onze nieuwe huis heb ik wel veel zin in opknappen weer, bij elk huis leer je toch weer iets wat je anders wil doen.
Jullie huis heeft heel veel mogelijkheden, het is erg groot dis gewoon erg veel werk als je het allemaal zelf moet doen.
Fleuribelle schreef:Wat gaat de tijd snel en wat een werk hebben jullie verzet. Respect daarvoor.
Er is altijd wel wat te doen maar jullie hebben wel mega veel dingen aangepakt. Mooi om zo in een filmpje terug te zien.