Manege Castellum [ de Meern ]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Samy

Re: Manege Castellum [ de Meern ]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-15 17:45

Vanmiddag dus en hij is net zo gaaf als op de foto. Debbie is er ook en dan komt er maandag nog een mandy

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 20:47

Leuk trouwens dat er veel foto's gemaakt worden van de paarden in de wei! Heerlijk die paarden zo te zien!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 19:13

Vind het ook altijd lekker ontspannen om er even tussen te lopen ... Al kon dat vandaag niet echt, want me camera deed een beetje raar .. maar toch onze nieuwe toppers op de foto kunnen zetten!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:34

Oh zoveel foto's, ik herken m'n eigen paard soms gewoon niet... Echt te erg eigenlijk, maar al die vossen lijken ook op elkaar. Zit echt te turen naar sokjes en lipjes en dingetjes. :P Maar ik ben er wel heel blij mee, het straalt gewoon zoveel rust uit dat ik er op afstand al happy van word.
Op de filmpjes blijft onze kleuter tenminste herkbaar door zijn gescheur. :D

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:34

Ik zag het, zijn leukies!
Is de Manege trouwens normale tijden open met pinksteren? Vanwege dat weekend?
Wil Harry natuurlijk wel even feliciteren, die is dan jarig :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:45

Tweede pinksterdag vanaf 15.00, zag ik net op FB. Jij dus vast ook, haha. :+ Eerste Pinksterdag moeten wij ook even checken, maar denk dat ie dan vrij krijgt van ons. Hebben 's middags een high tea met de familie en hoop dat ie 's ochtend nog even naar buiten kan met z'n vrienden. :P

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 19:50

Ja, toevallig haha.
Dan hopelijk wel in de avond open, zijn in de middag in Zoetermeer. En zijn 27e verjaardag moet wel een beetje gevierd worden :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-15 20:34

Dreamybol schreef:
Tweede pinksterdag vanaf 15.00, zag ik net op FB. Jij dus vast ook, haha. :+ Eerste Pinksterdag moeten wij ook even checken, maar denk dat ie dan vrij krijgt van ons. Hebben 's middags een high tea met de familie en hoop dat ie 's ochtend nog even naar buiten kan met z'n vrienden. :P

Wat ik hoorde, maar dat kan natuurlijk ook veranderen, is dat de paarden zondags t land op gaan. Om 16.00 begint het tienerweekend, dus zullen ze rond rond het middag uur er af komen.. Maar het kan natuurlijk altijd veranderen. Zal het morgen even vragen als ik Merce of Ellen zie.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 20:40

Dankjewel, Samy. Anders zijn we er morgen zelf ook nog wel hoor, het heeft geen super spoed. Maar kan me ook voorstellen dat anderen het ook wel handig vinden om te weten. :)
Ha, bedenk me ineens dat als ik morgen ga lessen ik ineens 3 keer achter elkaar heb gereden dan. Vond het vanmorgen al zo leuk dat mijn beugels nog gewoon op mijn eigen lengte zaten. Waar je maar blij mee kunt zijn. _O-

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-15 07:03

We hebben er zin in! *\o/*

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-15 22:14

Zo ik gooi weer even leven in de brouwerij!!
Hoe is het hier met iedereen?

Kayleigh__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:51

Hey, leven! :D
Met mij alles wel goed. Druk. Dominic is nu vrij, dus die ziet Harry vaker dan ik hem zie..
Weet ook niet zo goed wat ik er mee moet. Hij heeft nu al weken (maanden?) mok met daarbij dik been. Schiet nu op. Harry word er ook niet echt vrolijker van..

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-15 21:09

Pff das minder en zeker nu, nu het geen wei periode is, staat ie nog meer op stal!