Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Wat een leukerd Mo
Muga schreef:Gisteravond dacht ik, nog even kijken voor ik ga slapen... toen merkte ik dat dat mis ging en ik steeds in slaap viel. (Misschien kun je een podcast voor mij inspreken? Ik heb zo lekker geslapen vannacht) maar net het filmpje nog maar even echt gekeken.
Wat wordt de logeerkamer mooi zeg! Wat een werk verzetten jullie met z'n twee in een week.
Zo'n miniatuur wilde m'n dochterje laatst graag hebben, kon ze knutselen. Ik vond haar er nog wat te jong voor met d'r 4 jaar...
Tinka schreef:Invoegen staat wel mooier denk ik. Wij hebben het in de paardenstal gedaan. Wel een rotkarwei, maar goed te doen. Zeker voor een kleinere ruimte wel te doen hoor.
Tinka schreef:Wij hebben hier leisteen.
Korrelen is niet handig nee, zijn gipsplaten niet mooier?
tamary schreef:Ik weet dat yt finca life voor veel dingen lijnolie gebruikt, al het hout natuurlijk, maar ook voor het sealen van bv marmer. Zou dat bij deze stenen ook helpen alles bij elkaar te houden?
JudithO schreef:Het zal vast een komma zijn, dat moet wel
Maar goed, als je het niet fijn vindt werken moet je er natuurlijk zeker niet voor gaan. Ik was alleen benieuwd naar die prijs!
Point P is niet altijd duurder. Veel dingen zijn daar juist goedkoper, net als hout. Dat halen we eigenlijk altijd daar, scheelt enorm met de commerciëlere brico's.
Met mij gaat het best hoor! Mega druk dus weinig tijd voor bokt
Ik lees nog wel mee en kijk ook de filmpjes tussendoor.