Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:En vandaag gevallen. Uitgegleden op nat vlonder bij het zwembad. So wat een klap zeg. Vol onderuit achterover. Rug nek hoofd. Brrr. Maar geen hersenschudding, geen hoofdpijn. Wel begint het aan alle kanten stijf te worden. Ben wel een beetje bezorgd om mijn nek. Heb altijd erg veel last van mijn nek door artrose die is ontstaan na een auto-ongeluk 25 jaar geleden, en nu voelt het erg pijnlijk. Maar goed, voor ik een jongetje ben zal het wel over zijn. Over jongetjes, morgen voor een gesprek met de anesthesist voor Erwins voet. Van die dingen.
JudithO schreef:Tja, als je er toch bent
Maar pijnlijk! Hopelijk houd je er behalve wat spierpijn niet al te veel aan over.
manja39 schreef:Ohjee, ongelukje zit in een klein hoekje.
Warmte kan spieren wat helpen ontspannen.
Sterkte voor allebei.
joey2010 schreef:Oei ik zou het ook even in de gaten houden dat de pijn in je nek niet erger gaat worden en anders er even naar laten kijken .
Uitglijders zijn snel gebeurt , met pijnlijke gevolgen.
Veel beterschap.
In september word Erwin geopereerd aan zijn voet dacht ik, of zit ik verkeerd?
Muga schreef:Oh bah wat doe je nou voor enge dingen.. let je wel op jezelf. Je morgen even na laten kijken is misschien geen slecht idee als je nek al niet in al te beste staat is ..
Tinka schreef:Wat een narigheid Mo, beterschap.
Sintara schreef:Oei Monique, sterkte met de stijfheid
vopo914 schreef:ai ai ai...wel een beetje voorzichtig zijn met jezelf he..beterschap
-Namiro- schreef:Ai.. sterkte Mo! Duim met je mee dat er niets met je nier aan de hand is!
senna21 schreef:Sterkte en beterschap. Hopelijk valt het mee en voel je je snel weer beter.
balance schreef:Auw! Ik heb een paar keer nierbekkenontsteking gehad dus ik kan me de pijn voorstellen.
Mijn schoonvader moest water van gekookte prei drinken van zijn huisarts toen hij nierstenen had. Ik weet niet of dat geholpen heeft hoor maar misschien kun je er iets mee.
balance schreef:Lekker, Armagnac. Prachtig informatief filmpje weer.
senna21 schreef:Weer heerlijke filmpjes. Dank daarvoor.
Die balk is straks sterker dan het hele huis![]()
Hoe is het met je rug?