Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lante schreef:Dan breng ik ze liever een paar maanden naar een prof, die hebben het paard zo in het M en de mijne in 5 maanden zelfs Z (maar die was zeker niet groen meer en van nature een opvallend paard).
Marus schreef:@marieke: hoezo inhoud? die opmerking krijg ik ook wel eens bij het bezichtigen van een paard.Dan zeg ik juiste nee hoop niet dat ie zich inhoud want dan kan ik pas zn echte karakter zien.Liever daar dan als ik m thuis heb staan
listiglistje schreef:Lante schreef:Dan breng ik ze liever een paar maanden naar een prof, die hebben het paard zo in het M en de mijne in 5 maanden zelfs Z (maar die was zeker niet groen meer en van nature een opvallend paard).
De trukendoos erop, maar de basis er goed op, fijn afgericht en makkelijk na te rijdenIk heb het al zo vaak gezien...
listiglistje schreef:Lante schreef:Dan breng ik ze liever een paar maanden naar een prof, die hebben het paard zo in het M en de mijne in 5 maanden zelfs Z (maar die was zeker niet groen meer en van nature een opvallend paard).
De trukendoos erop, maar de basis er goed op, fijn afgericht en makkelijk na te rijdenIk heb het al zo vaak gezien...
Marus schreef:@Pletje:sommige mensen kunnen zich zo beledigd voelen.
Heb k een vraag aan jullie, is het onbeleefd als je steeds mailcontact hebt gehad, bij bezichtiging hebt aangegeven nog wat te laten horen. En vervolgens een nette mail sturen met het bedanken voor de tijd ed en dat het paard toch niet helemaal is wat k zoek.
Marus schreef:@mauden en nelleke: khad gewoon mailcontact en alles ging via haar, zelfs de vp vertelde ze mij waar haar vader bij stond. Kheb keurig gemaild diezelfde avond en ik kreeg nogal een reactie dat het toch fatsoenlijker was haar vader te bellen want het paard was van haar vader./
jansenjap schreef:Kent iemand het paard Varina, Royal Dance x Houston, staat nu op de site van JvdH. Ik ben er nogal weg van aangezien ik nu ook een merrie heb met een dergelijk afstamming. Het is een voorwaartse merrie maar weet iemand of ze verder wel betrouwbaar is, ze is L2 + 13 wp.