En Callas komt dan toch als eerste he...
Jammer dat Poupette niet even komt kijken
Reageer wat minder maar volg jullie nog steeds hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Haha, dat laatste was een echte Callas move inderdaad.
Ik weet het niet, wat de wesp betreft. Vlees is vlees denk ik. Misschien scharrelde hij op de grond, kinderen hadden eten geknoeid en zo belandde hij toevallig bij mijn voet?
Is het niet zo dat wespen alleen maar steken maar geen gif hebben? Het was trouwens niet mijn hond die hem te lijf ging.
balance schreef:Ja, dat van bijen dat wist ik. Van wespen eigenlijk ook want vorig jaar ben ik flink gestoken. Toevallig was de smid er toen en die zei gelijk dat ik weegbree er op moest doen. Blad ervan pakken, schoonmaken en op de plek houden. Dat hielp.
Hoewel niet zo leuk is het wel weer hele interessante materie vind ik.
Ik heb hier nu twee nesten die mogen blijven zitten.
Wat ik nog vergat te vragen.. volgden de paarden Erwin nadat hij even was gaan zitten gewoon los?
Jet schreef:https://kruidigleven.be/blog/kruidenremedies/weegbree/ , allebei kunnen dus gebruikt worden. Maar bij een wespensteek zou ik eerst zo'n uitzuigapparaatje ( https://www.evac.nl/nl/aspivenin-steken ... EGEALw_wcB) gebruiken voordat ik er weegbree(sap) op zou smeren.
manja39 schreef:Pff weer zo spannend..
Vullen jullie de latei nog met beton ofzo.
Lekker de druifjes en pruimen,ga je die nog ergens in verwerken.
Jammer dat Carbonne niet even een plons kon nemen in de vijver.
Pffff 45 gr.. ik vond de 34 afgelopen week hier al niet te harden.
-Namiro- schreef:Wat mooi om mama en haar tweeling weer te zien!Zo bijzonder de dieren die allemaal bij jullie om het huis wonen!
Wat een temperatuur zeg.. pff.
Prima om binnen te werken.. zowel bij regen als bij 45+ graden!
Monique1963 schreef:En vandaag gevallen. Uitgegleden op nat vlonder bij het zwembad. So wat een klap zeg. Vol onderuit achterover. Rug nek hoofd. Brrr. Maar geen hersenschudding, geen hoofdpijn. Wel begin het aan alle kanten stijf te worden. Ben wel een beetje bezorgd om mijn nek. Heb altijd erg veel last van mijn nek door artrose die is ontstaan na een auto-ongeluk 25 jaar geleden, en nu voelt het erg pijnlijk. Maar goed, voor ik een jongetje ben zal het wel over zijn. Over jongetjes, morgen voor een gesprek met de anesthesist voor Erwins voet. Van die dingen.
lukka63 schreef:Monique1963 schreef:En vandaag gevallen. Uitgegleden op nat vlonder bij het zwembad. So wat een klap zeg. Vol onderuit achterover. Rug nek hoofd. Brrr. Maar geen hersenschudding, geen hoofdpijn. Wel begin het aan alle kanten stijf te worden. Ben wel een beetje bezorgd om mijn nek. Heb altijd erg veel last van mijn nek door artrose die is ontstaan na een auto-ongeluk 25 jaar geleden, en nu voelt het erg pijnlijk. Maar goed, voor ik een jongetje ben zal het wel over zijn. Over jongetjes, morgen voor een gesprek met de anesthesist voor Erwins voet. Van die dingen.
Sterkte, als pijn toch erger wordt morgen meteen even laten checken in ziekenhuis.