Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche schreef:Linda: ik kom nooit thuis met wat ik zoek. Ik zocht een vosse ruin met 4 hoge witte benen, en een bles.
Babootje schreef:Avalanche schreef:Linda: ik kom nooit thuis met wat ik zoek. Ik zocht een vosse ruin met 4 hoge witte benen, en een bles.
Dan had je nog even moeten wachten, want dan had ik er eentje voor je gehad die (bijna) aan al je eisen had beantwoord. Vos, ruin, bles, ongecompliceerd karakter, wordt groot, maar 1 hoog wit been.![]()
Evamarie schreef:MyWishMax schreef:Oh, ik dacht dat jullie op bokt bedoelden. Want je mag wel topic openen op e&d natuurlijk.
Tips geen idee, volgens mij in het andere topic wel. Lijkt mij trouwens dat je toch wel zou mogen waarschuwen als iemand ergens langs wil gaan?
Ik houdt mijn mond![]()
Waarschuw maar niet hier op bokt...voor oplichting of een paard met spat, foute handel en verkeerde mensen. Doe maar niet... Doe maar niet...
MyWishMax schreef:Die was knap, ja!snap wel dat je die mist, daar kon je heel veel mee toch?
c_alsemgeest schreef:[ [url=m/jTRRcV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja ik ben ook fan van vossen met veel wit (en een dikke nek)
Jam voldeed in alles aan het perfecte plaatje. Qua uiterlijk, karakter en kwaliteit van lopen.
Maar helaas had hij een onoverkomelijke ziekte.
Ik weet dat ik zoiets niet meer ga vinden.
Maar al tikt een paard 75% van de hokjes aan ben ik meer dan tevreden
c_alsemgeest schreef:[ [url=m/jTRRcV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja ik ben ook fan van vossen met veel wit (en een dikke nek)
Jam voldeed in alles aan het perfecte plaatje. Qua uiterlijk, karakter en kwaliteit van lopen.
Maar helaas had hij een onoverkomelijke ziekte.
Ik weet dat ik zoiets niet meer ga vinden.
Maar al tikt een paard 75% van de hokjes aan ben ik meer dan tevreden
Babootje schreef:Avalanche schreef:Linda: ik kom nooit thuis met wat ik zoek. Ik zocht een vosse ruin met 4 hoge witte benen, en een bles.
Dan had je nog even moeten wachten, want dan had ik er eentje voor je gehad die (bijna) aan al je eisen had beantwoord. Vos, ruin, bles, ongecompliceerd karakter, wordt groot, maar 1 hoog wit been.![]()
Maar dan kies je wat anders en blijkt het toch je droompaard te zijn.
In ons geval wisten we altijd meteen of er een klik is of niet. Zonder erop te hebben gezeten. (Kan ook niet als ze onbeleerd zijn) Gewoon op basis van uitstraling, oogopslag, hoe ze in de hand zijn en bewegen.