Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manja39 schreef:Super geworden de vloer ,wat een werk is het geweest.
Mooie dakfoto's ook.
En wat zijn jullie beide toch goed in klussen, leer ook nog van jullie filmpjes.
Carbonne is toch ook goed ingeburgerd en fijn dat hij uiteindelijk toch zijn plek heeft gevonden in de kudde. Prisca en Callas heerlijk lebberen en wat fijn dat Prisca baat heeft bij de vliegendekens.
Gelukkig is het in Nederland niet zo heet, ik zou gek worden. Gelukkig lekkere afkoeling ook .
manja39 schreef:Om te smelten toch !
Muga schreef:Jeetje, liep ik ineens 2 filmpjes achter... maar ik ben weer bij.
Moest wel lachen om de glimmende voegen, zag ze en dacht, dat vonden ze vast niet mooi. Wat hebben ze daar nu weer voor bedacht als oplossing en ja hoor, een oplossing. Echt heel mooi zo!
De andere vloer trouwens ook. Kan me voorstellen dat dat een verademing is. Helemaal met de stofrobots. Zijn die aan te raden? Mijn grote vriend thuis is wel een keertje aan vervanging toe eigenlijk...
Erwin in de vijver is wel heel nuchter hoor. Chips, nat. Nou dan maar door. Ik denk dat ik razendsnel eruit was gesprongen om daarna te beseffen dat ik beter het meteen had kunnen doen.![]()
Het dak ziet er weer strak uit! Mooi weer extra licht!
Tinka schreef:Wel grappig dat het op film staat van Erwin.
Vloer is mooi geworden zo.
Komt die muur helemaal tot bovenaan? Komt er dan nog een raampje in voor natuurlijk daglicht?
Muga schreef:Ja inderdaad vakantie en dan niet even de tijd om de filmpjes op m'n gemak te kijken. Maar de tijd gevonden vandaag en nu weer bijblijven haha.
Ik ben wel zo onder de indruk van alles wat jullie zo maar even doen. Erwin met z'n hobby, zit ie even de stroom weg te werken.
En dan even 2 dagen werken en weer een schoon zwembad. Heerlijk hoor!
Monique1963 schreef:Ja, de muur komt tot helemaal bovenaan, maar we hebben een heel groot raam dat we erin gaan metselen. 1,20 x 1,50 dubbel glas.
joey2010 schreef:Zo ik ben ook weer bij met lezen en filmpjes kijken.
Ik vind het prachtig dat je jullie vorderingen van in en om het huis filmen.
En natuurlijk de avonturen met de dieren.
Ik kijk naar de zondagen uit , want dan komt er weer een filmpje.
Heerlijk Mo tv kijken.
balance schreef:Ja, dat vind ik nou ook zo leuk. Heerlijk om jullie vorderingen te volgen. Af en toe met eenals er iets niet helemaal naar plan verloopt. Maar ik zal ook niks zeggen; er zijn altijd mensen die liever het filmpje eerst zelf willen bekijken.
Gang is mooi geworden zo enne.. leuke muziekjes erbij.
Tinka schreef:Leuk filmpje. In Lacaune is een heel groot monument voor de 2e wereld oorlog, met alle namen van joden erop die zijn afgevoerd, waren er echt veel.
manja39 schreef:Ik vond het een spannend filmpje,dat glas op zijn plek zetten.
Mooi dat Callas,Carbonne en Prisca even kwamen kijken naar de vreemdeling in de wei.
Muga schreef:Wat een heerlijk zaterdagavond chill momentje heb ik net gehad.
Callas stond echt stijf van de spanning bij Erwin z'n fluisteractie. Maar toch mooi dapper als eerste!
Prisca leek het minst onder de indruk. Nog even vliegen wegjagen en dan ga ik verder baas, doeg!
De muur is wel heel gaaf geworden!
Vanwaar het vulmiddel tussen de stenen?
Zou het niet kunnen dat de balk bovenop een slag gedraaid moest worden? Dus dat nu de voorkant aan de achterkant zit?
Maar wauw wat gaaf zo'n kozijn erin!! Wat gaan jullie met het plafond doen?
balance schreef:Mooi filmpje weer, wat een joekel zeg, dat raamDaar gaat veel licht door komen. Heerlijk!
Dat zo zitten bij de paarden werkt heel therapeutisch. Sneeky Rocket LOL!
Vandaag zoiets aparts meegemaakt hier. Ik zat buiten, veel wespen in de buurt. Gast er één op mijn teen zitten en begint er aan te knagen zeg.
Brr.. dat was wel even heel erg eng.