Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Leuk filmpje weer. Hier zijn de paarden ook gekop takken, de blaadjes vooral. Zeker Rory verkiest blaadjes boven nieuw gras. Ze hadden niet door dat ze appels van de bomen konden trekken trouwens.
Sintara schreef:Ohhh slimme paardencallas heeft de smaak te pakken
Sintara schreef:Wat jammer dat het sturen niet echt wilt verbeteren. Maar zo te horen is ze toch wel braaf geweest.
Ik moest op vakantie nog aan je denken, Callas heeft blijkbaar een restaurant geopend in Boedapest! En ze hadden zelfs een dessert met peren. Ik moest er erg om lachen
Tinka schreef:Heb je wel eens een bosal geprobeerd op Prisca? Misschien dat dat iets is, wel een beetje duur om zomaar even aan te schaffen helaas.
Tinka schreef:Gewoon werkhandschoenen of tuinhandschoenen kan wel.
Ook handig is, als je er naast staat even vragen voor buiging naar links en naar rechts. Ik heb een keer les gehad van iemand die western geschoold is en ook veel ervaring heeft met bosal rijden. Die deed dat altijd voor het opstijgen, paar keer inbuigen.
Tinka schreef:Heb je wel eens een bosal geprobeerd op Prisca? Misschien dat dat iets is, wel een beetje duur om zomaar even aan te schaffen helaas.
-Namiro- schreef:Genoten van jullie filmpje! Wat een temperaturen!
Ik snap die blunder van Erwin wel![]()